Gestiunea Stocurilor

Recuperezi timp și bani cu o gestiune corectă și actualizată în timp real

Începe acum

Stocurile tale, fără discrepanțe, actualizate constant, la zi.

Preia acum controlul și ia deciziile informate pentru profitabilitatea afacerii tale.

eficienţă

Gestiunea materiilor prime


Operezi facil și rapid intrările (NIR-uri), transferurile între gestiuni sau bonurile de consum oricând din cloud, de pe orice dispozitiv, fără instalări sau echipamente dedicate.
Lucrează mai eficient, mai sigur, și redu semnificativ cheltuielile.
Asigură eficiența rulajului materiilor prime și optimizarea costurilor pentru a reduce pierderile și crește profitabilitatea.

SINCRONIZARE

Controlul inventarului


Sincronizarea în timp real a scăderilor de gestiune din vânzări te ajută să menții acuratețea inventarului.
Astfel, asiguri aprovizionarea corectă și la timp pentru fiecare gestiune în parte, păstrând un nivel optim al cantităților.
Totodată, previi lipsurile nejustificate prin evidența și controlul stocurilor de materii prime în orice moment al zilei.

OPTIMIZARE

Rețete și producție


Configurează rețete pentru fiecare produs din meniu, separat pentru fiecare gestiune în parte.
Verifică periodic costurile de producție pentru optimizarea prețurilor de vânzare și asigurarea constantă a marjei de adaos.
De asemenea, păstrezi, astfel, calitatea constantă a preparatelor asigurând standardul de servire al fiecărui preparat atât pentru bucătărie cât și pentru bar.

PERFORMANȚĂ

Rapoarte de analiză a profitabilității


Concepute pentru a oferi informații detaliate ale vânzărilor, rulajelor și costurilor, rapoartele de analiză te ajută să vinzi eficient, să asiguri profitabilitatea meniului și rulajul eficient al materiilor prime.
Cu ajutorul informațiilor prezentate detaliat și organizate intuitiv, poți evalua și aplica decizii informate pentru a ține activitatea sub control strict.

INTEGRARE

Export în contabilitate


Integrarea automatizată cu programele de contabilitate te ajută să recuperezi timpul pierdut cu introducerea manuală a facturilor în programe precum SAGA, CIEL, Winmentor sau altele.
Astfel, te eliberezi de activitățile repetitive și consumatoare de energie și timp.
Fără niciun efort din partea ta, toate informațiile sunt preluate corect și rapid prin exportul automatizat din modulul POS Restaurant.

Începe acum gestionarea stocurilor în timp real și primești acces structurat la date exacte despre prețuri, consumuri și costuri pentru analiza completă a profitabilității afacerii tale.


Începe acum