Întotdeauna m-am întrebat cum se descurcă Moş Crăciun în relaţiile cu oaspeții? Peste 500.000 de turişti îl vizitează anual în Laponia, la Rovaniemi, cei mai mulţi în preajma Sărbătorilor. Cum reuşeşte să gestioneze toate rezervările, să fie conectat cu toate platformele, să-i cazeze pe toţi, să primească doar review-uri pozitive şi să aibă cele mai atractive campanii. Nu cred că s-ar descurca cu tehnologii de acum 10 ani, sigur are un instrument software performant pentru gestiune hotelului şi a rezervărilor online.
 

Iată câteva aspecte din activitatea lui Moş Crăciun, din care orice hotelier, care se respectă, ar avea de învăţat:
 

Se ocupă de oaspeți, nu de aplicaţii și înregistrări. Moş Crăciun se ocupă exclusiv de musafiri pentru că nu pierde timp să înregistreze date în sistemul de gestiune. Are un instrument modern all-in-one, 100% cloud, care automatizează întreaga activitate: preia singur datele introduse de turişti în platformele de rezervări, le înregistrează în gestiune, completează fişele de cazare, facturile și trimite automat notificări turiștilor. Moş Crăciun știe că tehnologie trebuie să te ajute, nu să îţi dea mai mult de muncă.

Vrei să înțelegi mai bine cum funcționează un astfel de instrument software? Începe de aici: Gestionează fără efort operațiunile zilnice si automatizează comunicarea cu oaspeții.
 

Primeşte rezervări 24/7, de pe orice magazine. Alături de propriu website și pagina de Facebook, insturmentul de rezervari lui Moş Crăciun se integrează cu orice platformă online, încât să-l găsească toată lumea. Nu te gândi însă ca asta înseamnă să actualizeze preţuri şi disponibilităţi, pe nu ştiu câte locuri. Datele se sincronizează automat. Dacă o cameră este rezervată pe website, sistemul va actualiza singur disponibilităţile rămase și pe Booking, Agoda, Expedia, Google etc. Cu ajutorul tehnologiei are canalul de rezervări deschis 24/7, fără efort și fără bătaie de cap.
 

Nu face overbooking şi nici nu încurca datele. Instrumentul software de rezervări a lui Moş Crăciun include și agendă super inteligentă. Nu uita, nu încurca și nu suprapune rezervări indiferent dacă vin de pe site, Facebook, agenţii online sau offline. Toate datele sunt centralizate, indiferent când au fost înregistrate și pe ce canal.  La vârsta lui, de ce să se streseze şi să ţină minte atâtea date.
 

Are Recepţia deschisă non stop. Moş Crăciun te poate caza oricând, indiferent dacă are sau nu spiriduşi în Recepţie. Aplicatia de rezerevări face automat checkin/ul,  generează singură fișa de cazare şi o trimite oaspeţilor pe telefonul mobil, printr-un magic-link personalizat. Aceştia o semnează digital şi sistemul activează codul de acces în cameră, pentru că hotelul din Laponia este dotat cu yale inteligente.

 

Oferă tuturor oaspeților un Majordom virtual. Mos Crăciun vrea ca invitații să se simtă bine și le pune la dispoziție un majordom virtual. O aplicație mobilă (GuestApp) de tip self-service, prin care oaspeții rezervă activități recreaționale  (plimbare cu sania trasă de reni, spre exemplu), solicită roomservice și servicii de curățenie etc. Totul simplu și rapid, fără apeluri telefonice, direct din pat.

Vrei să ajuţi turiștii să aiba o experiență digitală la superlativ în hotelul tău? Află mai multe despre Majordomul Virtual.
 

Nu lasă oamenii să aștepte la check-out. Moş Crăciun urăşte cozile din Recepţie la plecarea oaspeţilor. Prin urmare, oferă check-out pe telefonul mobil cu ajutorul aplicației GuestApp. Turiştii primesc direct pe telefon notele de consum (cazare și alte servicii solicitate) plătesc online și pleacă liniştiţi. Factura le este trimis automat pe email. Fără discuţii, date completate, facturi printate etc. Toată lumea este fericită.

 

Accesează datele de oriunde. Adevărul este că Moş Crăciun nu prea stă la birou şi mai tot timpul aleargă între furnizorii de materii prime şi fabricile de jucării din Laponia, iar de Sărbători, doar el ştie pe unde umblă. Și pentru că iubeşte în egală măsură Android și iPhone, unlealui software de rezervare  funcționează pe orice dispozitiv și pe orice platformă mobilă. Oriunde se află are acces la rapoarte și ştie cum stau lucrurile în hotel.

 

În mod evident, Moş Crăciun foloseşte Pynbooking, pentru că este singurul instrument all in one pentru gestiunea unui hotel sau pensiune. Concret, te ajuta să munceşti mai puţin pentru că îţi ia corvoada lucrului în aplicaţii și sisteme învechite pentru înregistrarea şi prelucrarea datelor. Păi dacă oaspeţii furnizează singuri datele la efectuarea rezervării, de ce să le mai reintroducă altcineva?
 

Pynbooking lucrează singur, tu nici măcar nu trebuie să-ţi mai deschizi calculatorul. Acesta este farmecul tehnologiei moderne. Este o unealtă automată, care face diverse treburi în locul tău, ca să ai timp să te ocupi de lucruri mai importante. Maşinile schimbă singure banda, aspiratoarele adună singure praful, sistemele de irigaţie udă singure gazonul. Tu de ce să te chinui cu rezervări manuale în aplicații învechite?

 

Pentru că mai sunt doar câteva zile până la Crăciun şi știm cât ești de ocupat, îți dorim Sărbători Liniştite și Moş-ul să îți aducă cele mai potrivite unelte software, ca astfel să câştigi timp pentru tine, angajații și oaspetii tai şi să poți face doar ceea ce îți place.

 

 

 

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.