Bine-ai revenit!

Drag hotelier, să știi că noi îți suntem alături, și la bine, și la greu. Mai ales în vremuri precum cele pe care le trăim acum. Venim în ajutorul tău cu soluții concrete, ancorate în realitate.

Să știi un lucru. PYNBOOKING nu se adresează doar hotelierilor. Acționează în dublu-sens: spre hotelier și spre clientul acestuia. De la rezervare până la check-out și după aceea, PYNBOOKING îl însoțește pe parcursul întregii relații pe care o dezvoltă cu hotelul și este elementul de legătură și după aceea. 

Softul de gestiune hotelieră nu deservește doar hotelierului în munca lui din culise, ci și oaspeților. Iar modul în care oaspeții tăi interacționează sau nu cu softul este încă o parte a serviciilor care vorbesc despre tine și despre calitate. De aceea, nu credem că ar fi o idee bună neglijarea acestui aspect. 

Confortul clientului înseamnă să poată face check-in online, să poată comanda și achita ușor servicii. Iar asta ține de standardele unității tale de cazare, la fel de important ca a oferi un mic-dejun proaspăt și de calitate.

Softul de gestiune hotelieră nu face mic dejun, nici cafea. Însă face multe altele. 

1. Rezervări online

Fie că oaspetele tău te găsește pe booking.com, pe propriul site, pe FB, Insta sau pe expedia.com, PMS-ul îl asistă în rezervare, fiind integrat nativ cu Booking Engine și Channel Manager. Emailul de confirmare este trimis automat, indiferent de canalul de vânzare folosit.  

2. Check-in cu semnătură online

Odată confirmată rezervarea, oaspetele primește invitație la check-in online. Astfel, evită coada de la recepție, nu mai trebuie să completeze fișe de cazare stând în picioare, obosit după drum. Check-in-ul online pentru hotel se face la fel de ușor ca cel pentru cursele aeriene și clientul își poate alege momentul cel mai convenabil pentru el. La sosire, tot ce are de făcut este să ia cheia/cardul de acces de la recepție și să prezinte un act de identitate pentru conformitatea datelor (vezi reglementările GDPR pentru hoteluri).

3. Invitație la plată online

PMS-ul trimite și invitație la plată online. Clientul poate achita cazarea prin platforma de plăți online, ca atunci când plătește orice produs comandat online.

4. Cardul de acces

Odată sosit, oaspetele nu trebuie să aștepte la recepție generarea unui card de acces. Încă de la rezervare, cele două module fiind sincronizate, softul emite cardul de acces în cameră. Recepționerul nu trebuie să reia datele rezervării pentru a le introduce în softul de chei, iar oaspetele nu mai trebuie să aștepte pentru aceste operațiuni.

5. Servicii comandate direct din contul de client

Ajuns la hotel, clientul poate comanda direct din aplicația Self Guest Service diverse servicii din cele pe care hotelul le pune la dispoziție. Spa, masaj, cina în cameră, o sticlă de vin, excursii, produse din minibar, tot ce vinzi tu.

6. Curățenie în cameră

Tot din contul lui, de pe telefonul mobil, clientul poate cere curățarea camerei sau amânarea curățeniei (Do not disturb). Cei de la departamentul de curățenie sunt notificați și acționează în consecință.

7. Check-out express

Clientul își poate face singur check-out-ul de pe telefonul său mobil. La fel cum poate opta pentru late-check-out, fără să mai treacă pe la recepție. Adio, cozi!

8. Invitație la review

Odată terminată perioada de cazare, să menții legătura cu clienții tăi este primordial. Și dacă faci o treabă bună, dacă oferi servicii de calitate, de ce nu vrei ca lumea să afle asta chiar din „tastatura” clienților tăi, cei mai credibili critici? 

PMS-ul Pynbooking le trimite tuturor, automat, invitație la review. Nu strică niciodată recomandări în plus, nu-i așa?

9. Promoții, oferte, vouchere, coduri

Același PMS de care vorbeam trimite email foștilor clienți, atunci când ai oferte, promoții, pachete speciale. În plus, programul îți oferă posibilitatea de a genera vouchere și de a le distribui unei liste targetate de clienți fideli, așa cum îți dorești tu.

Și asta nu e tot!

Iată ce mai face un PMS bun:
-    Elimină lucrul pe suport fizic, de hârtie,
-    E ușor de utilizat, nu ai nevoie de pregătire,
-    Îți oferă instrumente de generare venituri,
-    Nu cere bani, nu cere mentenanță, nu cere de mâncare,
-    Reduce cu 50% timpul de lucru al personalului cu procese repetitive,
-    E integrat nativ cu alte module (Channel Manager, Booking Engine, Gestiune, POS Restaurant etc).

Cu alte cuvinte, un PMS bun este misiunea Pynbooking: de a oferi cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria hotelieră.

Vrei să afli și alte beneficii și soluții la problemele hotelierilor care încă nu au Pynbooking? Contactează-ne și un consultant va sta de vorbă cu tine.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.