Bine te-am găsit!

Cui i-e frică, cui i-e frică de bau-baul automatizării?

Haide să recunoaștem: ne e teamă de roboți. Ne e teamă că ne vor fura locul de muncă, ne e teamă că ne vor face să ne simțim inutili, ne e teamă că ne vor face să nu ne mai simțim valoroși la locul de muncă.

Automatizarea ne sperie.

Pentru că ne e teamă de schimbare, ne e teamă că tot ce-am învățat s-a demonetizat și nu mai valorează nimic.
 

Industria hotelieră se bazează pe contactul uman

Mulți hotelieri se tem că un soft prea inteligent ar elimina un astfel de contact, ar depersonaliza relația cu clienții și ar duce-o într-o zona în care n-o mai pot controla. 

Totuși, nu există „un soft prea inteligent”. 

Există softuri eficiente și softuri ineficiente. Și da, un hotel presupune o primire călduroasă, într-un mediu prietenos și cu servicii personalizate. Iar un soft eficient trebuie să te ajute cu asta, nu să te elimine din joc.

Se schimbă doar modalitatea în care îi acorzi atenție clientului, doar în sensul eficientizării. Tehnologia nu înlocuiește relațiile interumane, ci le ranforsează, le îmbunătățește din punct de vedere calitativ.
 

Tehnologie + oameni = love

Există hotelieri captivi într-un blocaj mental. Nu vor să recunoască rolul tehnologiei în industria lor și speră, fără să admită fățiș, că digitalizarea va plana cumva deasupra capetelor lor, lăsându-i în zona proprie de confort. 

Nimic mai fals. 

Tehnologizarea înmulțește, de fapt, ocaziile de interacțiune cu oaspeții, iar cine nu o utilizează rămâne într-un câmp pustiu, de care nu se mai împiedică nimeni. De ce? Pentru că nu te poți împiedica de ceva inexistent, invizibil.

Fără tehnologie, în ziua de azi, ești invizibil.

Cheia stă în reconvertire, în schimbare, în refuzul anchilozării. Tradițional, recepția este canalul de comunicare între oaspete și restul departamentelor din hotel. De orice ar avea nevoie, clienții sunt obișnuiți să sune la recepție.

Cu noile tehnologii, contactul este nemijlocit și toți angajații devin părți direct implicate ale mecanismului. Relațiile directe cu ei înseamnă personalizare. Clientul care programează o oră la masaj direct de pe telefon, clientul care comandă la bucătărie o friptură și o trece în contul camerei, clientul care face check-in online, toți aceștia se angajează în raporturi directe, personalizate cu personalul tău.

Numărul de legături între hotel și client se înmulțește cu noua tehnologie. Canalele sunt multiple, iar contactul este sporit. Și oricine știe ce-nseamnă contact sporit. 
 

Vânzări mai mari, venituri crescute 

Căci ospitalitatea înseamnă și varietate. Șansa de a alege este dată clientului.

Fundamentele nu se schimbă. Doar modalitățile, mijloacele care fac mai profitabilă, mai rapidă, mai eficientă comunicarea cu clienții. În rest, e indicat să-ți întâmpini oaspeții relaxat, cu un zâmbet care însoțește tableta din mână. 

E mai bine decât crispat, în spatele recepției, căutându-le rezervarea rătăcită în hățișurile unui soft anchilozat sau, și mai rău, pe un caiet cu tabele, și așteptând să iasă fișa de cazare la imprimantă, încercând, în același timp să suni discret cameristele pentru a afla dacă e gata camera, pentru că oaspeții au venit cu 15 minute mai devreme decât ora de check-in.

Adoptarea unui soft inteligent de gestiune hotelieră care automatizează procesele înseamnă și impact redus asupra mediului înconjurător. Folosirea unui soft în cloud înseamnă adio hârtii, fișe de recepție, teancuri de foi scoase la imprimantă, pixuri, caiete, exceluri, echipamente IT și mentenanță tehnică. 

Prin Pynbooking, ne-am propus să oferim cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria hotelieră din România.

Orice altă alegere te face invizibil.

Te invităm să descoperi și mai multe beneficii și soluții la problemele cu care se confruntă hotelierii care încă nu dețin Pynbooking, pe www.pyn.ro

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.