Bine te-am găsit!

Acum e momentul. Trebuie să avem un glas puternic. Industria noastră, deși e cea mai afectată de pandemie, are încă o problemă care ne costă enorm: e muribundă din punct de vedere tehnologic. E cu mult în urma timpurilor, așa că nu are decât o șansă: readaptare continuă.

A devenit deja un truism să spunem că industria hotelieră are viteza melcului când vine vorba de adoptarea noilor tehnologii, fiind cu mult în urma altor industrii. Un studiu recent vine să confirme cât de puțin „savvy” din punct de vedere tehnologic suntem.

Un sondaj a adresat următoarea întrebare hotelierilor: 

„Care este tehnologia fără de care nu vă puteți imagina activitatea în 2020?” 

Ce crezi că au răspuns?

Majoritatea au menționat de sisteme deja implementate în hotelurile lor. PMS, generatoare de rapoarte, Channel Manager etc.

Îngrijorător este că un studiu din 2007, în cadrul căruia hotelierii au fost întrebați „care sunt cele mai importante probleme din punct de vedere tehnologic pentru ei”, arăta că acestea erau:

-    standardizarea sistemelor de management al proprietății, 
-    consolidarea informațiilor despre clienți, 
-    îmbunătățirea prezenței online, 
-    dezvoltarea sistemelor in-room. 

Adică exact ce hotelierii cred că-i preocupă acum, la 13 ani de atunci. 

Rezultatele unui astfel de studiu reflectă gradul înalt de conservatorism în domeniul hotelier. Este anormal ca industria să stagneze și să fie preocupată de aceleași lucruri ca acum 13 ani.

De ce nu putem progresa?

Tehnologia s-a dezvoltat rapid și e normal să fie dificil să ții pasul. Dar, în același timp, dacă vrei să rămâi pe piață, trebuie să ții pasul.
La Pynbooking, am spus-o și o vom mai spune, până se rezolvă:
 

Ne lipsesc managerii tech savvy 

Cine sunt ei? Acei manageri de hotel care înțeleg tehnologia știu s-o folosească, care știu ce date să folosească pentru a avea rezultate peste medie. Majoritatea cred că prioritatea lor este și se limitează la menținerea nivelului de confort și a calității serviciilor din hotel.

De asemenea, mulți hotelieri se tem de schimbările pe care le implică un nou instrument.

Un PMS Hotel vechi, deși se dovedește a fi vulnerabil și incapabil de interacțiune cu alte sisteme, este preferat unuia nou.

Nimic nou până aici. Dar ce ne îngrijorează este contrastul dintre nevoia de supraviețuire a afacerii și teama de a risca joburi, deși, în mod ironic, eșecul tehnologiei vechi este un drum sigur către faliment.

E ca și cum un bolnav de cancer s-ar tot trata cu frunze de varză care l-au ajutat în trecut să scape de o răceală și ar avea rețineri în a adopta un tratament nou, alegând să se agațe de bietele frunze care sunt incapabile să susțină un „elefant”.
 

E nevoie de o nouă generație de manageri hotelieri

E nevoie de manageri hotelieri dotați cu un alt mindset, altă mentalitate, alte abilități. Ceea ce vedem, de pildă, întâmplându-se în retail și în domeniul bancar. 

De ce nu s-ar putea și la noi?

A-ți dori binele, ca hotelier, înseamnă în primul rând să fii îngrijorat și preocupat de experiența de ședere a oaspeților tăi. Acesta este instrumentul prin care se măsoară starea de bine a afacerii tale hoteliere.

Credem cu tărie că și tu ești unul dintre hotelierii care îmbrățișează tehnologia și îi înțeleg necesitatea și locul indispensabil în afacerea lor.

Fii și tu parte din misiunea noastră, de a oferi cele mai eficiente, complete și moderne soluții pentru industria hotelieră din România.

Află mai multe despre soluțiile de automatizare pe care ți le oferim pe www.pyn.ro sau intră în vorbă cu noi.

Suntem mereu aici pentru tine.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.