Termeni și condiții

Data ultimei actualizari: 17.04.2022


1.Partile Contractante

1.1. S.C. PYNBOOKING NET SRL, cu sediul in Bucuresti, Bulevardul Decebal nr. 12, Sector 3, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/3490/2014, CUI 32956788, atribut fiscal RO, operatorul platformei PYNBOOKING in calitate de Prestator
si
Client, utilizatorul platformei PYNBOOKING si a tuturor serviciilor si materialelor oferite prin intermediul acesteia, cu datele de identificare ce urmeaza a fi comunicate Prestatorului prin intermediul platformei PYNBOOKING,

au agreat urmatoarele:

Acesta reprezinta contractul („Contractul”) propus de Prestator si care trebuie acceptat inainte de comandarea oricarui serviciu oferit de Prestator. Orice creare de cont sau comanda confirmata de Client, prin bifarea casutei "Sunt de acord cu termenii si conditiile" reprezinta o acceptare neechivoca din partea Clientului a ofertei Presatorului, in conditiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Click-ul reprezinta o semnatura electronica, in sensul art.3 pct.10 din Regulamentul UE 910/2014 , partile recunoscandu-i aceiasi valoare cu o semnatura olografa. Continuarea navigarii platformei PYNBOOKING si initierea utilizarii materialelor puse la dispozitie de PYNBOOKING reprezinta o acceptare neechivoca de catre Client a prezentului Contract, in conditiile stipulate in prezentii Termeni si Conditii.

Definitii:

PYNBOOKING: site-ul de internet, Pynbooking.com, Pynbooking.direct sau Pyn.ro, precum si ansamblul serviciilor accesibile pe aceste site-uri web sau pe subdomeniile acestora.

Serviciu: serviciile puse la dispozitie de Prestator prin intermediul PYNBOOKING, sub forma unui abonament lunar sau anual, conform detaliilor din pagina de Tarife sau comanda personalizata. Serviciile sunt disponibile exclusiv pentru persoanele juridice si persoanele fizice autorizate, reprezentand servicii software (SaaS) pentru gestiunea afacerilor, inclusiv dar fara a se limita la industria HORECA (unitati de cazare, restaurante, cafenele, organizatori evenimente, etc.).

Client: persoana juridica sau persoana fizica autorizata care face o comanda pe site-ul PYNBOOKING sau se inregistreaza ca utilizator, cu datele din contul de Client

Comanda: comanda de achizitionare a unuia sau mai multor servicii afisate pe site-ul PYNBOOKING, realizata de un Client care isi doreste sa beneficieze de acel/acele servicii.

Vizitator: persoana fizica ce viziteaza website-ul PYNBOOKING, fara a fi achizitionat servicii si fara sa fi facut o Comanda.

2. Obiectul si acceptarea prezentului Contract de prestari servicii

2.1. Prezentul Contract de prestari servicii intre profesionisti (B2B) este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul PYNBOOKING. Clientul se obliga sa ia la cunostinta de aceste conditii inainte de a realiza o comanda sau de a-si deschide un cont. Toate comenzile si deschiderea contului implica acceptarea si asumarea ferma de catre Client a tuturor acestor conditii de prestari servicii. Acceptarea prezentului Contract de catre Client se face prin bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii si conditiile”.

2.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentele conditii de prestari servicii in orice moment. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea in vigoare pe PYNBOOKING la momentul in care este folosit serviciul de catre Client. Prestatorul va publica pe site data ultimei modificari a prezentelor Termene si Conditii.

2.3. Serviciile pot fi accesate de pe orice dispozitiv cu acces la Internet care se poate conecta la serviciile PYNBOOKING prin browser.

2.4. Lista preturilor si detaliilor serviciilor oferite se poate gasi la adresa https://www.pyn.ro/prices/ sau, dupa caz, pot fi primite de la un reprezentant al Prestatorului, in mod electronic printr-o oferta personalizata. Pretul se va stabili de catre Prestator in functie de necesitatile Clientului si de perioada pentru care se achita serviciul. Plata serviciilor de catre Client reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de Prestator si a Termenilor si Conditiilor. Toate preturile nu contin TVA.

2.5 Prestatorul va avea dreptul sa opereze oricand modificari cu privire la tarifele abonamentelor. In aceasta situatie, noile tarife vor fi cele afisate pe site-ul Prestatorului la adresa https://www.pyn.ro/prices/ si vor fi de asemenea notificate in contul Clientilor, urmand ca noile tarife si abonamente sa intre in vigoare incepand cu data de intai a lunii urmatoare lunii in care expira abonamentul actual al Clientului.
In cazul in care Clientul nu este de acord cu modificarile aduse Tarifelor sau tipului de Abonament, acesta poate opta pentru un alt tip de abonament dupa expirarea abonamentului in vigoare, sau poate inceta Contractul in conditiile prevazute la art. 10 de mai jos.

2.6. Prezentul Contract de prestari servicii este insotit si trebuie interpretat impreuna cu Contractul de prelucrare a datelor personale de catre PYNBOOKING conform GDPR din Anexa 1.

3. Durata contractului

3.1. Prezentul Contract se incheie pe o perioada initiala de o luna calendaristica sau in functie de tipul de abonament ales si plata aferenta efectuata, incepand de la data crearii/activarii contului, iar obligatiile partilor intra in vigoare de la aceasta data.

3.2. Imediat ce se efectueaza plata tipului de abonament ales, contul Clientului se activeaza automat, iar Clientul va avea acces la serviciile incluse in pachetul abonamentului din momentul confirmarii platii de catre Prestator. Orice erori survenite la comanda facuta de Client pot fi corectate pana in momentul confirmarii platii de catre Prestator, printr-o solicitare efectuata de Client prin formularul de contact de pe site-ul Prestatorului

3.3. Abonamentul/Contractul se va prelungi in mod automat si fara nicio formalitate la expirare, cu o noua perioada de o luna, pe intreaga perioada de furnizare a serviciilor asumate de Prestator conform prezentului document, cu exceptia cazului in care Clientul notifica renuntarea la abonamentul ales cu minim 15 zile calendaristice inainte de urmatorul termen lunar de reinnoire, prin deschiderea unui tichet in contul de client.

3.4. In cazul in care Clientul doreste modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrand in vigoare in prima luna de la efectuarea platii diferentei, in cazul upgrade-ului unui pachet, iar in cazul downgrade-ului unui pachet, intra in vigoare dupa ce expira perioada pentru care clientul a platit deja si efectueaza o noua plata, pentru un pachet mai mic. In cazul in care Clientul doreste modificarea tipului de abonament, se vor aplica termenii si conditiile in vigoare la momentul exercitarii unei astfel de optiuni de catre Client. In nicio situatie Clientul nu are dreptul sa solicite restituiri, iar Prestatorul nu va restitui sume platite in avans de catre Client.

3.5. Prestatorul ofera posibilitatea de a testa gratuit, la cerere, serviciile PYNBOOKING prin accesul la un serviciu de Demo, care functioneaza cu date de test.

3.6 Datele din contul Clientului vor fi sterse automat in cel mult 15 zile de la terminarea abonamentului, cu exceptia cazului in care Clientul cere in scris stergerea acestora mai rapida. Clientul isi poate descarca datele oricand pe parcursul derularii contractului sau in acest termen de mai sus.

4. Valoarea contractului si efectuarea platii

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea abonamentului prevazuta in momentul finalizarii comenzii, in avans pentru fiecare perioada de timp selectata.
Plata serviciilor de catre Client reprezinta acceptarea expresa de catre acesta a pretului oferit de Furnizor pentru accesarea platformei PYNBOOKING si a serviciilor asigurate prin cadrul acesteia.
Plata serviciilor se va efectua in avans pentru fiecare tip de abonament selectat si va fi scadenta in termen de 10 zile de la primirea instiintarii de plata in contul de Client.

4.2. Prestatorul va putea sa trimita regulat notificari de plata in contul clientului sau pe email, in conformitate cu tipul de abonament ales de Client.

4.3. Facturile aferente platilor vor fi disponibile in contul Clientului.

5. Drepturile de Proprietate Intelectuala

5.1 Intregul continut al PYNBOOKING - imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica, scripturi, programe de calculator care permit functionarea Serviciilor, baze de date si alte opere originale - este proprietatea intelectuala a PYNBOOKING si este aparat de legislatia din domeniul drepturilor de autor. Folosirea fara acordul PYNBOOKING a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare. Apararea dreptului de proprietate intelectuala ne este permisa prin orice fel de mijloace tehnice sau de alta natura, incluzand dezactivarea Abonamentului si blocarea cererilor venite de pe IP-ul unui Client in cazul unei utilizari neconforme repetate.

5.2 Prestatorul ofera Clientului un acces limitat la Serviciile achizitionate pe PYNBOOKING si nu ii confera dreptul de a modifica partial sau integral orice element mai sus mentionat, de a-l reproduce partial sau integral, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor Prestatorului, fara acordul scris al acestuia.

5.3 Clientul este responsabil de continutul incarcat pe PYNBOOKING si garanteaza cu privire la faptul ca este titularul drepturilor de autor necesare in acest sens. Pentru acest continut PYNBOOKING joaca doar rolul de gazduitor, va rugam sa ne sesizati de indata daca continutul gazduit incalca drepturi de proprietate intelectuala prin formularul de contact.

6. Disponibilitatea serviciilor afisate

6.1 Oferta Prestatorului cu privire la servicii si pretul acestora este valabila atata vreme cat este afisata pe PYNBOOKING. Prestatorul isi va indeplini obligatiile contractuale imediat ce Clientul va efectua plata aferenta serviciului selectat.

6.2. Accesul la serviciile PYNBOOKING este posibil pana la renuntarea la serviciu si/sau stergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificari, cu exceptia cazului in care Clientul nu isi mai plateste abonamentul sau contractul inceteaza conform art. 10. Acest acces cuprinde si actualizari legislative pentru serviciile disponibile, cat si asistenta pe intreaga perioada de desfasurare a prezentului contract, conform serviciului cumparat.

6.3. Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu garanteaza disponibilitatea serviciului oferit in mod neintrerupt, sigur si fara erori. In calitate de dezvoltator de software, Prestatorul va incerca sa remedieze cat mai multe defectiuni cu putinta, fara insa sa isi asume o obligatie expresa sau implicita in acest sens.

6.4. In conditiile in care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Prestatorului, Prestatorul se va stradui, fara a garanta insa, sa ofere Clientului acces pentru a isi exporta datele. Prestatorul nu isi poate asuma vreo obligatie legata de modul cum aceste date pot fi incarcate in alte sisteme informatice.

7. Drepturile si obligatiile partilor

7.1. Drepturile si obligatiile Clientului

7.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul sau sau pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane, inclusiv pentru incheierea, desfasurarea si incetarea contractelor sale de prestare de servicii cu alte persoane fizice sau juridice in mod direct sau prin intermediul Serviciilor oferite de Prestator.

7.1.2. Clientul se obliga sa foloseasca serviciile oferite de Prestator in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.

7.1.3. Clientul se obliga sa respecte in totalitate prevederile legate de drepturile de autor, drepturile de proprietate intelectuala si protectia datelor cu caracter personal in ceea ce priveste datele introduse in serviciile Prestatorului.

7.1.4. Clientul isi asuma intreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea informatiilor, documentelor si a fisierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite.

7.1.5. Clientul va prelucra datele cu caracter personal conform prevederilor legale in vigoare, fiind operatorul datelor cu caracter personal si are obligatia de a respecta legislatia in acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau incalcari ale drepturilor tertelor persoane.

7.1.6 Clientul are obligatia de a implementa si pastra masuri de securitate adecvate pentru asigurarea securitatii datelor personale prelucrate, ca si a conturilor create pentru accesul la Serviciile Prestatorului, inclusiv obligatii specifice care pot fi cerute pentru prelucrarea datelor din categorii speciale sau prelucrarea datelor cardurilor bancare.

7.1.7 Clientul intelege ca serviciile software oferite de Prestator sunt unele de serie si sunt disponibile in varianta actuala, si in starea in care se afla („as is”), iar Prestatorul NU are obligatia de a raspunde la nevoile personalizate sau specifice ale Clientului si NU garanteaza capacitatea serviciilor software de a raspunde nevoilor specifice ale Clientului.

7.1.8. In cazul folosirii serviciului de Booking Engine, Guest app sau orice Serviciu accesibil oaspetilor Clientului, acesta poate oferi servicii de cazare si altele servicii specifice catre persoane fizice sau juridice printr-un sistem public de rezervare/contractare sau informare. Clientul intelege ca el are intreaga raspundere cu privire la disponibilitate, oferte, descrieri, conditii contractuale sau orice alte obligatii legale referitoare la continutul sau serviciile oferite. Prestatorul NU este responsabil pentru eventuale situatii de overbooking. Daca Prestatorul pune la dispozitie Clientului anumite date si informatii la accesarea serviciului, ele sunt prezentate exclusiv cu titlul de exemplu sau model pentru intelegerea functionalitatii serviciului si este obligatia si responsabilitatea Clientului sa le modifice sau sa le personalizeze pentru a fi corecte si conforme cu oferta proprie.

7.1.9. Clientul are dreptul de a adauga in sistemul informatic aferent serviciilor Prestatorului mai multi utilizatori ai contului cu diverse drepturi de acces – in totalitate sau in parte – in contul sau. De asemenea poate delega atributiile sale unuia sau mai multor utilizatori. Clientul este unicul responsabil de a se asigura ca acesti utilizatori au datele si drepturile de acces corecte, in orice moment. Clientul poarta intreaga responsabilitate in cazul in care utilizatorii aprobati de catre Client incalca dispozitiile prezentului contract sau se angajeaza in activitati ilegale.

7.1.10. Unele din serviciile Prestatorului se bazeaza pe integrarea acestora (prin API) cu alte servicii conexe oferite de alti prestatori (de ex. Import rezervari din alte sisteme de rezervari, servicii plata online, servicii trimitere SMS). Clientul intelege ca Prestatorul nu are o relatie directa cu acesti prestatori si ca Clientul este singurul responsabil in a crea si mentine o relatie contractuala cu acestia, inclusiv plata acestora, daca este cazul. Prestatorul nu va fi responsabil pentru orice eroare in datele sau informatiile primite de la aceste terte parti. De asemenea Clientul este singurul responsabil pentru a permite accesul, inclusiv prin furnizarea credentialelor de acces (dupa caz) pentru preluarea sau trimiterea datelor catre acei prestatori unde Clientul are un cont si vrea transferul acelor date pentru integrarea cu serviciile Clientului. Lista companiilor care permit aceste integrari este disponibila in contul Clientului.

7.1.11. Clientul intelege ca are obligatia de a folosi serviciile Prestatorului conform specificatiilor prezentate, iar orice folosire incorecta poate fi un motiv de incetare a prezentul contract. De asemenea, la fel va fi considerata trimiterea unui volum mare de cereri de pe IP-ul/contul de utilizator al Clientului.

7.2. Drepturile si obligatiile Prestatorului

7.2.1. Prestatorul asigura: posibilitatea de a accesa si gestiona informatia necesara pentru Client prin intermediul serviciilor oferite, conform detaliilor din pagina de Tarife sau comanda personalizata. Exista si posibilitatea demo a serviciilor, la cerere; asistenta online, in cel mai scurt timp posibil, prin sistemul de tichet si prin sectiunea de continut (manuale digitale, tutoriale video, etc.) disponibila in Support Center in PYNBOOKING, pentru orice problema legata de functionarea corecta a Serviciilor. Prestatorul nu ofera altfel de asistenta de specialitate, in special asistenta financiar-contabila sau juridica in legatura cu emiterea de documente sau alte Servicii; Prestatorul va face tot posibilul, fara insa a fi obligat, sa ofere asistenta in legatura cu importul datelor de la alt prestator; backup al datelor; conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https); sincronizarea datelor din contul de utilizator in asa fel incat sa fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin accesul la Internet, pentru anumite servicii. 7.2.2 Prestatorul se angajeaza sa depuna toate eforturile pentru a remedia acele probleme care pot cauza sau cauzeaza intreruperi complete sau semnificative ale functionarii Serviciului sau pierderi de date, insa doar in masura in care acest lucru este posibil.

7.2.3. Prestatorul lucreaza incontinuu la imbunatatirea produselor sale. De aceea, ne rezervam oricand dreptul de a renunta la si/sau a introduce anumite functii, sau de a modifica serviciile incluse in abonamentele actuale, inclusiv conditiile de suport.

7.2.4. Prestatorul actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile Legii 365/2002 privind comertul electronic. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. In cazul in care Prestatorul primeste o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de catre Client, isi rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

7.2.5. Prestatorul nu monitorizeaza si nu exercita nici un control asupra datelor si documentelor Clientului.

7.2.6. Prestatorul ofera un drept de folosire a serviciilor pe perioada abonamentului pentru orice utilizator cu drepturi de acces.

7.2.7 Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice in mod agregat.

7.2.8 Prestatorul isi rezerva dreptul de a folosi logo-ul, site-ul sau numele Clientului care foloseste Serviciile sale pentru a-l afisa public in lista de clienti, cu exceptia cazului cand Clientul obiecteaza in scris cu privire la acest aspect.

8. Inregistrare, parole si responsabilitati

8.1. Inregistrarea sau crearea unui cont se face in mod gratuit, dar este accesibila doar din conturile platite. Prestatorul recomanda utilizatorilor inregistrati sa nu dezvaluie nimanui parolele de acces.

8.2. Intrucat nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantata a fi 100% sigura, Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informatiilor transmise de Client catre Prestator, in ciuda eforturilor noastre de a va proteja informatia si de a folosi protocoale securizate de transmitere a informatiei (https). Asadar, orice informatie trimisa catre Prestator se va face pe riscul Clientului.

8.3. Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale site-ul PYNBOOKING sau accesul altor persoane in afara celor autorizate la un cont PYNBOOKING reprezinta infractiunea de acces fara drept la un sistem informatic si va fi raportata si sanctionata conform legislatiei romane in vigoare.

9. Raspunderea contractuala

9.1. Clientul garanteaza datele introduse in contul deschis si in serviciile Prestatorului si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de Prestator precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului si comportamentul acestora.

9.2. Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul PYNBOOKING.

9.3. Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator in cazul in care Clientul se foloseste de aplicatiile si serviciile puse la dispozitie in scopuri ilegale sau imorale.

9.4. Clientul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi Prestatorul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul intelege si accepta faptul ca Prestatorul va transmite datele acestuia catre organele de ancheta, in cazul in care legea il obliga sa faca acest lucru.

9.5. Desi in fiecare moment face eforturi in vederea asigurarii calitatii si corectitudinii mesajelor publicate in site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, in privinta continutului, a software-ului ori a produselor si serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu isi asuma raspunderea, in nici o situatie, pentru nici o dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si serviciilor furnizate de Prestator.

9.6 Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu adaugarea, pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul PYNBOOKING.

10. Incetarea contractului

10.1. Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri: partile convin de comun acord incetarea contractului; neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de catre una din parti; decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa in scris celeilalte parti, cu 15 zile inainte de data incetarii efective a contractului; in caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz in care partile vor fi tinute a indestula datoriile uneia catre alta, datorii rezultate pana la momentul interventiei cauzei de disparitie. in cazul in care, din motive neimputabile Prestatorului, Clientul nu efectueaza plata abonamentului si nu remediaza aceasta situatie in termen de maxim 5 zile calendaristice de la notificarea transmisa de Prestator in contul de Client, intelegandu-se astfel ca acesta este un drept al Prestatorului de a inceta Contractul fara a fi necesara in acest sens nicio alta procedura sau formalitate. 10.2. Incetarea Contractului nu afecteaza obligatiile deja scadente intre parti.

10.3. In caz de incetare a prezentului Contract, indiferent de motiv, Prestatorul va putea proceda la suspendarea contului Clientului iar datele Clientului vor putea fi sterse in mod automat.

11. Exonerarea de raspundere

11.1. Prestatorul nu va raspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice paguba sau costuri ce pot interveni din utilizarea Serviciilor oferite Clientului.

12. Confidentialitate

12.1. Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fara acordul scris prealabil al celeilalte Parti: de a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, in afara acelor persoane implicate in derularea si executarea contractului; de a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decat acela de a-si executa obligatiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidentiale. 12.2. Restrictia prevazuta anterior nu va fi aplicabila daca: informatia era cunoscuta partii contractante inainte ca ea sa fi fost primita in executarea prezentului contract; informatia era accesibila publicului; partea in cauza a fost obligata in conformitate cu dispozitiile legale sa dezvaluie informatiile in cauza. 12.3. Pentru datele personale pe care le prelucreaza Prestatorul in calitate de operator, acestea sunt prelucrate in conformitate cu politica de confidentialitate disponibila la adresa https://www.pyn.ro/privacy-policy/.

12.4. In cazul datelor Clientului pe care acesta le adauga pentru a folosi Serviciile Prestatorului, Clientul este operatorul, iar Prestatorul este persoana imputernicita conform specificatiilor si detaliilor din Contractul de prelucrare a datelor personale de catre PYNBOOKING conform GDPR din Anexa 1.

13. Forta majora

13.1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.

13.2. Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 5 zile de la aparitie.

13.3. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile de la incetare.

13.4. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe mai departe. in acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

14. Legea guvernanta

14.1. Drepturile si obligatiile partilor impuse de prezentul contract, precum si toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.

14.2. Prezentul contract este incheiat in limba romana.

14.3. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi solutionat pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila va fi adus spre solutionare in fata unui arbitru. In conditiile in care partile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru in termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competenta va reveni instantelor romanesti de la sediul Prestatorului.

15. Dispozitii finale

15.1. Partile declara ca toate clauzele prezentului contract sunt acceptate in mod expres prin semnarea contractului, orice intelegere anterioara ne-producand efecte juridice intre acestea.

15.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic acesti termeni. In astfel de cazuri, vom informa Clientul in avans, prin postarea acestei politici pe site cu 15 de zile inainte de intrarea sa in vigoare si vom trimite o informare in contul Clientului. Modificarea Termenilor nu va afecta drepturile stipulate in cadrul Abonamentului in vigoare. Daca Clientul nu este de acord cu modificarile, poate sa renunte la folosirea Serviciilor atunci cand abonamentul in vigoare expira.

15.3. Orice notificare catre Prestator trebuie trimisa electronic prin sistemul de tichete din contul Clientului. In cazul notificarilor trimise de terti, prin formularul de contact, acestia trebuie sa inteleaga ca Prestatorul are exclusiv un rol de furnizare de servicii tehnice de suport pentru Clienti si este un tert fata de orice contract intre terti si Clienti.

Prezentul Contract a fost actualizat pe data de 17.04.2022 si este disponibil la adresa https://www.pyn.ro/terms-of-service/

Anexa 1 – Contract de prelucrare a datelor personale de catre PYNBOOKING conform https://www.pyn.ro/data-processing-annex/

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.