
În regiunile montane din România, unde din ce în ce mai mulți oameni caută experiențe aproape de natură, a apărut o idee care avea să inoveze ospitalitatea: Moon Resorts.
Aici fiecare detaliu este gândit pentru a oferi le oaspeților o experiență unică, personalizată la standarde internaționale.
Au început modest, cu doar două căsuțe, dar visul celor de la Moon Resorts a crescut repede, iar azi, cu trei locații – Moon Comarnic, Moon Bușteni și Moon Valley – acest proiect este un model de succes.
„Ne-am dorit întotdeauna să aducem o altfel de experiență, o conexiune între om și natură, dar cu toate facilitățile pe care le-am dori în vacanță. De la două căsuțe am ajuns să construim un întreg resort. Și, pe măsură ce am crescut, am realizat că pentru a putea menține această experiență, trebuie să avem un sistem care să țină pasul cu noi,” spune Ricardo Patran, director de marketing la Moon Resorts.
Începutul
Pentru echipa Moon Resort, totul a început dintr-o pasiune pentru turism, dar și din dorința de a crea ceva autentic, bazat pe experiențe adevărate, nu pe convenții turistice standard.
Înainte de pandemie, aceștia se aflau pe cale să adâncească legătura cu domeniul turistic.
„Ne plăcea să călătorim și am început să vedem cum arată alternativele de cazare din afaceri externe. Am văzut cabane mici în pădure, dar din păcate erau greu accesibile, departe de infrastructură. Și atunci ne-am gândit că ar trebui să putem să aducem aceste opțiuni mai aproape de cei care vor să se deconecteze și să petreacă timp în mijlocul naturii, dar fără disconfortul unui drum de 5 ore sau de 10 ore,” afirma Ricardo P.
Astfel a luat naștere conceptul Moon Resorts. De la două căsuțe, ce aveau să ajungă în scurt timp simbolul acestui loc special, s-au adăugat și altele. Ce a început timid s-a transformat rapid într-un resort în toată regula, cu facilități care includ grădini, spații de relaxare, iar mai târziu chiar locuri de organizat nunți și evenimente.
Dar, o dată cu creșterea afacerii, au apărut și dificultăți de gestionare a proceselor.
Provocările întâmpinate: De la „două căsuțe” la un resort în expansiune
Ceea ce a început ca o afacere mică, dar ambițioasă, s-a transformat rapid într-o destinație de top pentru turiștii care căutau o escapadă în natură, dar cu toate facilitățile unui hotel de 4 stele.
Cu toate acestea, expansiunea rapidă a adus și provocări semnificative, mai ales în ceea ce privește managementul afacerii și al proceselor interne.
Limitările unei soluții de management din Germania
„Am început cu două căsuțe și am crescut treptat, dar pe măsură ce numărul rezervărilor a crescut, a fost evident că nu mai puteam face față singuri. Am lucrat cu un sistem de management din Germania, la început, dar când am ajuns la 16 unități în Bușteni și 5 în Comarnic, sistemul pe care îl foloseam era depășit.” povestește reprezentantul Moon Resort.
Problemele nu se opreau aici. Deși foloseau un software de management pentru proprietăți (PMS), acesta nu era destul de eficient pentru complexitatea crescândă a afacerii lor.
Era un sistem care, pe hârtie, părea că îndeplinește cerințele lor. Dar, în realitate, aveau multe erori, iar procesul de facturare era un coșmar. Echipa de la recepție petrecea ore întregi în fața unui Excel pentru a face rapoarte financiare, ceea ce le lua mult timp.
În loc să se concentreze pe oaspeți și pe experiența acestora, se pierdeau în date și tabele.
Așa că, pentru Moon Resorts, a devenit clar că aveau nevoie de o soluție care să le permită să gestioneze eficient toate procesele într-un mod integrat și automatizat, care să susțină atât creșterea afacerii, cât și să mențină standardele de calitate.
Pynbooking: Soluția care a ajutat Moon Resort să scaleze afacerea
Căutând o alternativă mai bună, cei de la Moon Resort au descoperit Pynbooking, platforma care le-a oferit exact ceea ce aveau nevoie: un sistem integrat, ușor de utilizat, care le permite să automatizeze procesele și să le gestioneze eficient.
„Când am găsit Pynbooking, am știut că aceasta era soluția care ne putea ajuta să mergem mai departe. Totul era simplificat, dar foarte puternic. Puteam să gestionăm rezervările, plățile și să avem rapoarte financiare în timp real. Iar echipa noastră a scăpat de munca inutilă pe care acum o rezolvă dintr-un click” relatează directorul de marketing.
Implementarea Pynbooking le-a oferit o mai mare transparență asupra afacerii și le-a permis să facă economii substanțiale de timp.
Sistemul a integrat toate canalele de rezervare, eliminând erorile umane și permițându-le să aibă control mai bun asupra veniturilor și cheltuielilor.
„Rezervările de pe propriul website, cu 0% comision, au crescut semnificativ, ceea ce ne-a ajutat nu doar financiar, dar și în construirea unei relații mai puternice cu oaspeții noștri. ” adaugă Ricardo Patran.
Unul dintre cele mai mari avantaje ale Pynbooking a fost automatizarea proceselor. În loc ca fetele de la recepție să petreacă zeci de ore pentru a aduna date și pentru a face rapoarte financiare, acum totul este automatizat.
„Înainte, procesul de facturare și gestionare a plăților era o adevărată provocare. Acum, cu Pynbooking, totul se face într-un singur loc, fără erori. Iar raportările sunt clare, precise și ne ajută să luăm decizii mult mai informate,” spune Ricardo P.
Automatizarea nu s-a oprit doar la procesele financiare. Pynbooking a permis Moon Resorts să integreze și un sistem de comunicare directă cu oaspeții, automatizând trimiterea de mesaje, confirmări de rezervare și chiar recomandări personalizate în timpul șederii acestora.
„Acum putem trimite mesaje automate pentru confirmarea rezervărilor, check-in-ul online și, mai ales, pentru a le reaminti oaspeților detalii importante despre ședere. Este ca și cum ai avea un asistent personal care se ocupă de toți pașii esențiali, fără a te lăsa copleșit de detalii,” amintește Ricardo.
Beneficiile Pynbooking: Simplificare, eficiență și o experiență premium
De la implementarea Pynbooking, Moon Resorts a observat o serie de beneficii semnificative, atât pentru echipă, cât și pentru clienți:
- Eficiența operațională – Automatizarea proceselor administrative și integrarea tuturor funcțiilor într-o singură platformă le-a permis să nu mai jongleze cu diferite aplicații să economisească timp prețios și să reducă rata de eroare.
- Creșterea rezervărilor directe – Cu o platformă de rezervări simplificată și ușor de utilizat, numărul rezervărilor directe a crescut semnificativ, oferindu-le mai multe venituri.
- Mai mult timp pentru oaspeți – Fără să piardă timp cu administrarea manuală, echipa se poate concentra acum pe cel mai important aspect al unui business din ospitalitate: oaspeții lor.
- Raportare financiară în timp real – Integrarea plăților, datelor și rapoartele financiare într-un singur loc, le permite celor de la Moon Resorts să ia decizii strategice informate și să îmbunătățească managementul afacerii.
„Pynbooking nu este doar un software, este un partener de încredere. Ne-a ajutat să economisim timp și să ne concentrăm pe ce este important. Acum, totul este mult mai simplu, iar afacerea noastră funcționează mult mai eficient.” – ….
O viziune de succes susținută de tehnologie
Astăzi, Moon Resorts este un exemplu clar de cum tehnologia poate susține o afacere mică să crească rapid și să își mențină standardele înalte.
Cu ajutorul Pynbooking, echipa Moon Resort a reușit să își automatizeze operațiunile, să crească satisfacția oaspeților și să aibă echipe eficiente.
„Când începi să vezi toate cifrele și toate datele într-un singur loc, simți că ai controlul total. Asta ne-a ajutat enorm, iar Pynbooking a devenit un partener esențial pentru noi. Înainte de Pynbooking, nu aveam timp să ne concentrăm pe viitor. Acum, putem să ne gândim la următorii pași, la cum ne putem extinde și îmbunătăți în continuare.” – ne spune Ricardo Patran, director de Marketing la Moon Resorts
Dacă sunteți în căutarea unei soluții care să vă ajute să generați mai multe venturi, să economisiți timp și să îmbunătățiți experiența oaspeților, Pynbooking este mai mult decât o opțiune – este cheia unei afaceri sănătoase!
Contactează-ne astăzi!