
Cu o fațadă veche de 120 de ani, dar restaurată impecabil, și un interior modern, dar cald si primitor, Rosetti Aparthotel este cea mai bună alternativă la hotelurile internaționale de 4 și 5 stele din Capitală.
Hotelul oferă servicii și facilități de top, precum și o atmosferă în care majoritatea oaspeților se simt ca acasă. Construcția hotelului, situat la doar 9 minute de mers pe jos de Teatrul Național București, a durat aproximativ 26 de luni, clădirea veche fiind demolată pentru a face loc unui aparthotel unic în București.
În prezent, Rosetti Aparthotel are 24 de camere (studio, studio cu balcon, studio cu terasă și duplex suite) care combină cu rafinament designul minimalist și cel industrial. Toate camerele sunt complet utilate, inclusiv bucătărie, iar serviciile includ: mic dejun, parcare privată, spălătorie, transfer la aeroport și acces gratuit la biciclete.
Afacerea a fost deschisă în ianuarie 2023, iar conceptul îi aparține lui Adar Zafrir, manager și proprietar, care are o experiență bogată în industria ospitalitalității, unde a început să lucreze la doar 19 ani. Deși are studii în managementul hotelier, Zafrir consideră că anii în care a lucrat pentru Hilton au fost o școală mai bună decât universitatea.
Înainte de a-și deschide hotelul și propria companie de management hotelier, Bloom Management, Adar Zafrir acumulase deja experiență lucrând cu șapte sisteme de management al proprietății (PMS) diferite, ceea ce l-a ajutat să identifice soluția perfectă pentru nevoile businessului Rosetti Aparthotel.
Provocări de business
Adar Zafrir plănuise inițial să utilizeze un program german și semnase deja contractul. Cu toate acestea, după testarea lui amănunțită și-a dat seama că, deși era un sistem PMS avansat, era prea dificil de utilizat pentru angajați, fără un training îndelungat și costisitor.
În plus, au apărut și probleme de reglementare legate de facturare în raport cu Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF). Era necesar un sistem românesc care să simplifice procesul de integrare a e-Factura în activitățile zilnice ale hotelului.
„Odată cu finalizarea proiectului, am înțeles că este de preferat să avem o soluție românească de gestiune hotelieră, care să poată susține atât fluxurile de rezervări, dar mai ales gestiunea financiară, de la POS-uri la gestiunea plăților cu numerar. Mai mult, totul trebuie să fie sincronizat cu ANAF și cu e-Factura”, a explicat Adar Zafrir, proprietar Rosetti Aparthotel și CEO Bloom Management.
Drept urmare, Rosetti Aparthotel avea nevoie de o soluție care să exceleze atât la nivel operațional, pentru a automatiza rezervările, dar și la nivel de gestiune fiscală pentru a permite o facturare facilă și integrare cu e-Factura.
Pentru a găsi o soluție, managerul Rosetti Aparthotel a cerut recomandări de la specialiști din industria hotelieră, corelate cu o documentare online, pentru a identifica cele mai performante 10 sisteme PMS din România și din Europa.
Platforma Pynbooking a fost recomandată din diferite surse drept cea mai bună opțiune. Sistemele mai complexe deși ofereau mai multe funcționalități, erau prea dificil de utilizat, realizarea check-in-ului consuma prea mult timp, iar angajații aveau nevoie de multă experiență și training complex. După o evaluare atentă, Adar Zafrir a ales Pynbooking pentru raportul foarte bun calitate-preț.
Soluția
După contactarea echipei Pynbooking, echipa Rosetti Aparthotel a trecut la configurarea camerelor și serviciilor oferite în Pynbooking PMS. A urmat integrarea cu Channel Manager, care a permis sincronizarea cu toate platformele de rezervare partenere, precum Expedia.com și Booking.com.
Generator Hotel Website a fost folosit pentru generarea unei pagini dedicate rezervărilor directe, cu detalii complete: imagini, prețuri, disponibilitate și opțiuni de plată. Integrând nativ un Booking Engine, pagina permite hotelului să își transforme website-ul într-o alternativă la platformele globale de rezervări online.
Una dintre funcțiile preferate de echipa Rosetti Aparthotel este Optimizatorul de tarife din Channel Manager, care permite ajustarea prețurilor în funcție de fluctuațiile de cerere și disponibilitatea reală.
Hotelul folosește frecvent și funcția Oferte/Pachete Speciale din Booking Engine, pentru a vinde exclusiv pe propriul website servicii precum micul dejun și parcarea, indisponibile pe Booking.com sau Expedia, creând astfel un diferențiator pentru a atrage și a crește numărul de rezervări directe.
În 2024, Rosetti a început să utilizeze și funcția Vouchere și Discount-uri din Booking Engine, pentru a facilita colaborarea cu mai multe agenții, atât din România, cât și din afara țării.
„Coduri promoționale începem să folosim acum, în colaborare cu mai multe agenții din Franța, Spania, Italia și România. Acestea ne-au solicitat coduri separate pentru promoții, în dorința de a se diferenția ca ofertă”, a precizat Adar Zafrir, manager și proprietar Rosetti Aparthotel.
Beneficii
Managerul Adar Zafrir apreciază foarte mult faptul că Pynbooking este o platformă All-in-One, în care Channel Manager și Booking Engine sunt integrate nativ în PMS pentru centralizarea întregii activități. Rosetti Aparthotel gestionează automat toate rezervările din diverse surse (platforme digitale, site propriu, agenții de turism) în platforma Pynbooking, ceea ce elimină atât munca manuală, cât și riscul de eroare.
Adar Zafrir a remarcat și fiabilitatea platformei Pynbooking, dovedită constant în cele 18 luni de utilizare.
„Folosim Pynbooking Channel Manager pentru automatizarea rezervărilor din toate sursele și a dat greș o singură dată în 18 luni, ceea ce cred că este cel mai bun argument. În tot acest timp a fost o singură situație de overbooking, cu două rezervări făcute aproape simultan, în rest, platforma a funcționat impecabil”, a mărturisit proprietarul Rosetti Aparthotel.
În iunie 2023, după doar 6 luni de utilizare a platformei Pynbooking, Rosetti Aparthotel înregistra o rată a rezervărilor directe de 44%. Performanța se datorează și paginii dedicate rezervărilor, creată prin Generator Hotel Website, care respectă cele mai recente actualizări ale algoritmilor de indexare specifici motoarelor de căutare, atrăgând vizibilitate optimizată și accesibilitate sporită pentru clienți.
Pe lista beneficiilor se mai află:
- Facturare facilă și integrare cu e-Factura. Rosetti Aparthotel emite facturile fiscale și le trimite clienților din Pynbooking, ceea ce elimină necesitatea utilizării unei aplicații dedicate pentru facturare. Totodată, Pynbooking permite trimiterea automată a facturilor către SPV ANAF, procedura de integrare fiind foarte simplă.
- Interfață intuitivă, simplu de utilizat. Echipa hotelului se bucură de acest aspect mai ales în funcționalitățile folosite zilnic: crearea noilor rezervări (date primite prin telefon, WhatsApp, e-mail), blocarea unei camere, schimbarea statusului unei camere etc. Astfel, procesul de check-in este extrem de rapid, hotelul având obiectivul de a nu depăși niciodată 3 minute.
„Am folosit în carieră 6-7 PMS-uri diferite, toate cu avantaje și dezavantaje. În general, cele mai mari dezavantaje sunt timpii de încărcare, sistemele sunt lente și prea complexe. În prezent, oamenii au mai puțină răbdare, iar pentru tipul nostru de hotel contează foarte mult ca check-in-ul să fie rapid. Avem destui oaspeți care vin direct la recepție și întreabă dacă avem o cameră disponibilă. Cu Pynbooking, în doar 3 minute, acea persoană este deja în camera sa”, a adăugat Adar Zafrir, manager și proprietar Rosetti Aparthotel.
- Flexibilitate și mobilitate. Managerul aparthotelului accesează Pynbooking de pe telefon și laptop, iar în cazul în care rămâne fără baterie, deseori împrumută un telefon pentru a se loga pe platformă. Procesul de logare este atât de simplu încât poate fi făcut chiar și cu ochii închiși, potrivit lui Adar Zafrir.
- Tehnologie 100% cloud. Pynbooking este un software nativ în cloud, drept urmare Rosetti Aparthotel nu are nevoie să angajeze un om pentru operațiunile IT, iar scalabilitatea se realizează rapid. Securitatea accesului și a datelor sunt asigurate la nivel înalt de Amazon Web, provider de top pentru servicii cloud.
- Rapoarte detaliate, ușor de citit. La nivel managerial, echipa de la Rosetti Aparthotel folosește constant rapoartele din PMS care rezumă foarte succint activitatea din ziua precedentă, inclusiv profitul, activitatea de housekeeping și cea din tura de noapte. Astfel, se realizează monitorizarea eficientă a performanței financiare, gestionarea personalului, dar și planificarea strategică pe termen lung.
- Amortizare mai bună pentru cheltuielile/bugetele de marketing și reducerea comisioanelor. Hotelul își promovează propria pagină de rezervări pe rețelele de socializare și crește constant rata rezervărilor directe pentru a plăti comisioane mai mici către platformele online.
„Eficiența Pynbooking și existența unei pagini de rezervări directe mă ajută să promovez mai intens site-ul și să generez mai mult profit. Nu aș avea încredere să investesc mai mult în marketing dacă Booking Engine-ul nu ar fi destul de bun. În prezent, îl promovăm pe grupuri de Facebook, grupuri de WhatsApp, forumuri hoteliere etc. Astfel, avem rezultate mult mai bune pentru bugetele de marketing alocate și comisioane mai mici de plătit către terți”, a concluzionat Adar Zafrir, proprietar Rosetti Aparthotel și CEO Bloom Management.
Toate acest beneficii sunt posibile si pentru tine! Solicita o demonstratie gratuita aici.