Hotelul Sarroglia îmbină confortul cu rafinamentul, punând la dispoziția oaspeților o gamă largă de camere de lux, opțiuni standard și suite executive, dotate cu facilități premium. 

De la camere cu cadă cu hidromasaj și vederi spectaculoase asupra orașului, până la un restaurant italian cu preparate autentice, hotelul reunește eleganța cu bunul gust. 

 

„Am dorit să creăm în centrul capitalei un loc de refugiu de lux, pe care să îl facem ușor accesibil celor care își doresc să exploreze orașul și părțile lui încă necunoscute”, povestește Maria Trică, directorul hotelului.

 

Hotelul Sarroglia, situat în inima Bucureștiului, a fost creat cu scopul de a oferi oaspeților o experiență premium de cazare într-un oraș cu o istorie și cultură bogate.

Amplasat strategic, hotelul atrage atât turiști internaționali, cât și oameni de afaceri, dorind să ofere un sejur memorabil, încununat de servicii impecabile și facilități moderne.

 

 

Oaspeții se pot bucura de momente de relaxare în jacuzzi-ul de pe terasa hotelului sau pot participa la întâlniri de afaceri în sala de conferințe modernă. De asemenea, pentru cei care doresc să își mențină rutina de fitness, hotelul pune la dispoziție o sală complet echipată, iar pentru confortul celor care călătoresc cu mașina, există facilități de parcare.

Un aspect esențial care contribuie la succesul Hotelului Sarroglia este echilibrul între tradiție și modernitate. 

 

„Valorile noastre sunt centrate pe ospitalitate, confort și promovarea unui turism de calitate în București, iar acest lucru se reflectă în serviciile pe care le oferim și în designul nostru interior”, explică Maria Trica. 

 

În acest context, hotelul își dorește să rămână un loc de referință pentru turiști, dar și pentru oamenii de afaceri care vizitează capitala, atrăgând astfel un public divers.


Provocările de business

Înainte de implementarea sistemului integrat de management hotelier Pynbooking, Hotelul Sarroglia se confrunta cu provocări legate de gestionarea eficientă a rezervărilor. 

 

„Foloseam un sistem PMS internațional, dar care nu era ușor de integrat cu platformele externe. Rezervările erau gestionate manual, fie prin apeluri telefonice, fie prin e-mailuri, ceea ce ducea la un flux de muncă mai puțin eficient și creșterea ratei de erori”, povestește Maria T.

 

În plus, gestionarea diverselor canale de vânzare se făcea printr-un channel manager extern, iar sincronizarea între platforme nu era complet automată, ceea ce implica și o rată de eroare mai mare și confuzie.

 


 

Pe lângă activitățile manuale, echipa întâmpina dificultăți și în formarea noilor colegi, care erau nevoiți să învețe multiple sisteme pentru a gestiona fiecare aspect al activității hotelului.

 

Astfel, Hotelul Sarroglia a căutat o soluție unitară, care să permită integrarea tuturor proceselor interne și să reducă timpul consumat cu sarcinile manuale, pentru a îmbunătăți eficiența și a crea o experiență impecabilă pentru oaspeți.


 Soluția

După o cercetare atentă a opțiunilor disponibile pe piață și a feedback-urilor pozitive de la alți hotelieri, Hotelul Sarroglia a ales Pynbooking ca soluție de management hotelier.

 

 „Alegerea a venit natural, având în vedere capacitatea platformei de a integra toate procesele interne ale hotelului. Pynbooking a oferit o soluție flexibilă, ușor de utilizat și cu costuri competitive, iar suportul local excelent a fost un factor esențial în decizia noastră”, afirmă directorul.

 

Implementarea sistemului a fost rapidă și eficientă, susținută de echipa Pynbooking care a ghidat constant utilizatorii platformei în configurarea corectă a conexiunilor și sincronizarea cu platformele externe. 

 


 

După integrare, sincronizarea rezervărilor și disponibilității pe multiple canale de vânzare s-a realizat automat, îmbunătățind semnificativ eficiența echipei. 

Automatizarea procesului de gestionare a rezervărilor directe prin Booking Engine a simplificat considerabil întregul proces de rezervare și a redus dependența de platformele externe.

 

Implementarea Pynbooking a adus o serie de beneficii semnificative Hotelului Sarroglia.

 

 „Automatizarea proceselor esențiale, cum ar fi actualizarea disponibilității și gestionarea rezervărilor a îmbunătățit eficiența operațională a hotelului. În plus, echipa noastră s-a putut concentra pe aspectele strategice și pe îmbunătățirea experienței oaspeților”, ne spune Maria.


 

„După implementarea Pynbooking, am observat o creștere semnificativă a rezervărilor directe, ceea ce a contribuit la reducerea comisioanelor plătite platformelor externe. Acest lucru ne-a permis să ajustăm flexibil tarifele și să îmbunătățim experiența oaspeților, asta având un impact direct asupra veniturilor”, adaugă echipa hotelului pe lista beneficiilor.


 

„Automatizarea proceselor de rezervare, facturare și comunicare a eliminat erorile și neclaritățile care apăreau frecvent înainte, iar oaspeții beneficiază acum de un proces de check-in mai rapid și de o experiență mult mai fluidă”, subliniază Maria T., directorul hotelului.


 


 

Hotelul Sarroglia a înțeles că implementarea unui sistem integrat de management hotelier este esențială pentru a rămâne competitiv într-o piață dinamică și a acționat în consecință, beneficiind de toate avantajele utilizării platformei Pynbooking.

 

„Pynbooking a oferit soluția ideală pentru eficientizarea operațiunilor interne, creșterea veniturilor și îmbunătățirea experienței oaspeților. Am reușit să îmbinăm perfect tehnologia modernă cu serviciile de înaltă calitate, devenind astfel un exemplu de succes în utilizarea soluțiilor digitale în industria hotelieră”, concluzionează Maria Trică.


Dacă întâmpini dificultăți în gestionarea afacerii din cauza sincronizării incorecte între platformele folosite sau ai probleme cu eficiența proceselor operaționale ale unității tale de cazare, Pynbooking este soluția de care ai nevoie. 

 

Cu un sistem inovator și ușor de implementat, Pynbooking a făcut diferența pentru peste 1.200 de locații, ajutându-le să-și optimizeze activitatea. Alege și tu să îți transformi businessul – începe acum!


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 1000 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.