Technical Account Manager (Customer Support)


Dacă îți dorești un rol care să îmbine tehnologia cu interacțiunea directă cu clienții, iar abilitățile tale analitice și tehnice sunt un punct forte, te invităm să te alături echipei PynBooking ca Account Manager!

 

La PynBooking, ne dedicăm misiunii de a dezvolta ecosisteme complete de software pentru companiile din industria HoReCa. Scopul nostru principal este să ajutăm aceste afaceri să își crească veniturile, să automatizeze procesele de zi cu zi și să le ofere clienților lor o experiență îmbunătățită, modernă și eficientă.

 

Suntem în căutarea unui coleg/ă care să fie dispus/ă să învețe în detaliu soluțiile noastre software. Vei deveni expert/ă în platforma PynBooking, asistând clienții în timp real și ajutându-i să obțină performanțe remarcabile în afacerile lor. 


Ce vei face?

 

  • Vei ajuta clienții noi să creeze conturi și să înceapă să folosească instrumentele noastre;
  • Vei ajuta clienții existenți să rezolve situațiile pe care le întâmpină în timp ce folosesc instrumentele noastre - prin intermediul CRM-ului intern de ticketing sau telefonic;
  • Vei ajuta clienții să obțină rezultate remarcabile utilizând instrumentele noastre, prin instruirea acestora cu privire la caracteristicile software existente și a noilor funcții dezvoltate;
  • Vei ajuta la crearea de noi tutoriale, documentație, video și articole în secțiunea de Customer Support.


Te potriveşti perfect dacă ai:

  • Experiența anterioară în domeniul serviciilor de asistență tehnică sau într-un rol similar;
  • Cunoștințe avansate în oricare dintre următoarele limbi: engleză, greacă, spaniolă sau italiană; 
  • Competențe în utilizarea calculatoarelor și a sistemelor informatice;
  • Creativitate, atitudine pozitivă, proactivă și orientată către client, cu abilitatea de a te adapta și a răspunde la diferite tipuri de abordări ale utilizatorilor;
  • Interes și pasiune pentru tendințele digitale și capacitatea de a le integra în serviciul de asistență;
  • Abilitatea de a colecta și analiza feedback-ul clienților pentru a identifica potențiale îmbunătățiri în produsele sau serviciile noastre;
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare, atât în scris, cât și verbal;

 

Este un avantaj dacă:

  • Ai 2 + ani de experiență în domeniul ospitalității în hoteluri sau pensiuni.

 

Îți oferim:

  • O mulțime de oportunități de învățare, ca să devii din ce în ce mai bun și să-ți dezvolți cariera;
  • Training complet de integrare;
  • Un mediu de lucru prietenos, creativ și încurajator;
  • Pachet salarial: Pachetul salarial + bonusurile le vom stabili împreună in funcție de experiența ta si rezultatele pe care ți le poți asuma;
  • Asigurare medicală privată
  • Bonuri de masă;
  • Program: L - V, 09 - 18;
  • Perioada de probă: 90 zile;
  • Locație birou uşor accesibilă în zonă centrală;
  • După perioada de probă vei avea posibilitatea de a lucra în sistem hibrid

 

Sperăm sa devenim colegi!

Te așteptăm și rugăm să trimiți CV-ul folosind formularul de mai jos:
 

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.