Află poveștile clienților noștri

Studii de caz Pynbooking

O provocare paradoxală la Moon Resort: Succesul le amenința eficiența operațională

"Înainte de Pynbooking, nu aveam timp să ne concentrăm pe viitor. Acum, putem să ne gândim la următorii pași, la cum ne putem extinde și îmbunătăți în continuare.”

Mai mult...

Sarroglia Hotel | De la probleme de sincronizare la management complet integrat

Foloseam un sistem PMS internațional, dar care nu era ușor de integrat cu platformele externe. Rezervările erau gestionate manual, fie prin apeluri telefonice, fie prin e-mailuri, ceea ce ducea la

Mai mult...

Purple Vague: O fuziune perfecta, natura si tehnologie

Dacă ești proprietar de locație turistică, și eziți să adopți o soluție digitală, îți recomand cu încredere Pynbooking. Este un suport important pentru dezvoltarea afacerii, reduce mult

Mai mult...

Ospitalitate autentică în era digitală: Povestea 4Cardinal’s Hotel Boutique

Dacă ar fi să rezumăm experiența cu Pynbooking, cele mai importante beneficii sunt eficiența, centralizarea informațiilor și suportul constant.

Mai mult...

Hotel Capitol | Tradiție redefinită prin tehnologie

Dacă ar fi să descriu colaborarea cu Pynbooking într-o propoziție, aș spune cu ușurință că îi simțim parte din echipa noastră.

Mai mult...

Hotel Dedal | Povestea unui succes construit pe flexibilitate și inovație tehnologică

Industria ospitalității este despre oameni, despre relații. Cu ajutorul tehnologiei și al unei echipe dedicate, suntem convinși că vom continua să creștem și să oferim experiențe memorabile

Mai mult...

Carpat Inn oferă servicii fără erori, la standarde de 4****, cu Pynbooking

Am peste 30 de ani de experiență în turism, știu cât de greu se lucra înainte. Rezervările se confirmau prin e-mail și tot procesul era îngreunat. După ce am lucrat cu Pynbooking, am

Mai mult...

Pentru Casa Tisaru, eliminarea riscului de overbooking devine garanția eficienței

"Este important pentru noi ca oaspeții să aibă o experiență pozitivă, de la rezervări până la cazare și plecare. Orice confuzie ne afectează imaginea. Sunt foarte mulțumită de modul în

Mai mult...

Hotel Alpin scapă de rezervările pe hârtie cu ajutorul „colegului invizibil” Pynbooking

„Apreciez cel mai mult câștigul de timp. Pynbooking este ca un coleg invizibil, care își face treaba meticulos și corect."

Mai mult...

Wanderer optimizează echipa și generează economii semnificative cu Pynbooking

Hotel Wanderer a reușit să elimine tura de noapte din zona de Recepție, economisind astfel echivalentul a două salarii. În prezent, după ora 23:00, pensiunea funcționează fără recepție

Mai mult...

La Vila Camino, Recepția și Biroul managerului s-au mutat pe telefonul mobil

"Lucrez mult de pe telefon. Este o libertate de care mă bucur cu Pynbooking."

Mai mult...

Rosetti Aparthotel folosește Pynbooking pentru rezervări directe și e-Factura.

Avem oaspeți care vin direct la recepție și întreabă dacă avem o cameră disponibilă. Cu Pynbooking, în doar 3 minute, acea persoană este deja în camera sa."

Mai mult...

Hotel Szeifert dublează rezervările directe și maximizează gradul de ocupare

"Ințeleg cifrele și sunt convins că Pynbooking ne ajută să obținem rezultate mai bune într-o piață din ce în ce mai competitivă."

Mai mult...

Antreprenor polivalent, caut automatizare!

"Este platforma ideala pentru antreprenorii care gestioneaza mai multe afaceri. Totodata, este o unealta indispensabila."

Mai mult...

Aqua Marine Costinești automatizează rezervările online cu Pynbooking

"Mi-a placut Pynbooking de la prima interactiune. Am inteles imediat ce ofera si mi s-a parut usor de configurat si utilizat."

Mai mult...

Pynbooking ghidează Adventure Lake Resort pe traseul digitalizării

"Pynbooking este ca un ghid în povestea noastră de digitalizare."

Mai mult...

Maritimo Luxury ApartHotel devine 100% digital cu Pynbooking

”Suntem un ApartHotel 100% digital și automatizat și ne bucurăm de beneficiile unei tehnologii moderne și eficiente.”

Mai mult...

Safir Blue Resort Saturn automatizează rezervările cu Pynbooking

Am evaluat și alte soluții de pe piață, însă Pynbooking ne-a convins prin flexibilitate si simplitate. Integrează nativ un Channel Manager care permite conectarea și sincronizarea automată cu

Mai mult...

Pynbooking - Salvamar antreprenorial digital

Când am deschis SunScape, niciunul dintre noi nu avea experiență în Horeca. Eu sunt arhitect, iar soțul meu lucrează în IT. Ne-am ocupat doar noi doi și, efectiv, am fost copleșiți de

Mai mult...

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi

Mai mult...

Fabesca Boutique Hotel&Spa, +55% rezervări directe pe propriul site după trecerea la Pynbooking

Proiectat ca o oază de relaxare în mijlocul unei staţiuni montane, Fabesca Boutique Hotel&Spa**** aduce prin design, atmosferă şi servicii, un aer mediteraneean în binecunoscuta

Mai mult...

O poveste cu pasiune și tehnologie - Cosama Village

În pandemie, unitățile individuale și facilitățile de cazare fără contact din Pynbooking au făcut din Cosama Village o locație foarte apreciată și ne-a crescut mult vizibilitatea. Am

Mai mult...

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi

Mai mult...

Tehnologie care te ajută să renunți la tehnologie? Un paradox posibil doar la Tiny Transylvania

Susținând evadarea din cotidian, sustenabilitatea și dragostea pentru natură, Tiny Transylvania este în egală măsură un business și o afacere socială. Cele trei căsuțe minimaliste și

Mai mult...

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre

Mai mult...

Salutări din Germania! Zur Post Hotel s-a digitalizat cu Pynbooking

Zur Post este un hotel istoric situat la cca 22 km de Köln. Construit în 1889, Zur Post Hotel este în egală măsură preferat de pelerinii germani moderni, care merg pe Drumul lui Iacob (traseu

Mai mult...

Pynbooking susține atmosfera de familie la El Locanda Boutique Hotel Mamaia

El Locanda Boutique Hotel Mamaia este unul dintre cei mai vechi clienţi ai Pynbooking, având un cont activ încă din 2015. Oferind o privelişte de neuitat asupra lacului Siutghiol şi staţiunii

Mai mult...

La Hotel Tecadra, revoluția digitalizării a început cu Pynbooking

Înainte să colaboreze cu Pynbooking, activitatea Hotel Tecadra se baza mult pe telefon și email în relație cu clientii corporate și pe booking.com pentru rezervările venite din online. Toate

Mai mult...

APX Hotels alege Pynbooking pentru digitalizarea hotelului Wolkendorf din Brașov

Plasat la o margine de pădure în localitatea Vulcan,  de lângă Brașov, Wolkendorf este un BIO-HOTEL. Da, ați citit bine, un bio-hotel, pentru că Wolkendorf pune în prim plan utilizarea

Mai mult...

Casa Mureșan are un angajat digital: platforma Pynbooking

Casa Mureşan este un hotel de business amplasat în Braşov, în proximitatea principalelor centre de interes ale orașului. Hotelul este preferat de companii pentru sesiuni de training profesional

Mai mult...
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.