Dacă vrei o locație "instagramabilă", trebuie să mergi la Cosama Village. Plasate în inima Transilvaniei, la marginea Sighișoarei, căsuțele de la Cosama Village sunt răspândite discret printre arbori seculari. Se adresează turiștilor dornici să se bucure de liniște, într-un mediu care oferă însă tot confortul adus de facilitățile de self-catering, ciubăre și hamace. Locația a fost deschisă în 2017 de o călătoare pasionată care își dorea un cuib, pe care să-l transforme într-un "refugiu personal", dar care în timp a devenit un business cu și pentru suflet.

 

Provocări de business

 

În primii ani de la fondarea Cosama Village, antreprenoarea Ana Sandolache nu s-a ocupat direct și de administrarea afacerii. În 2021 a făcut însă pasul către operațional. 

 

"În 2021 am renunțat la alte activități și m-am dedicat 100% administrării Cosama Village. Cum însă nu am angajați și nici recepție fizică, mi-am dat seama rapid că am nevoie de tehnologie pentru a face față volumului zilnic de activitate. Cu precădere să-mi centralizeze și fluidizeze rezervările. Mai mult, îmi doream ca administrarea în sine să nu îmi ocupe tot timpul, pentru a mă putea ocupa și de interacțiunea cu oaspeții", afirmă Ana Sandolache, proprietar și administrator Cosama Village.

 

În acest context, Ana Sandolache a căutat informații despre cum procedează alte afaceri din HoReCa și ce software-uri folosesc în activitate. A evaluat mai multe soluții, dar a primit referințe bune despre Pynbooking și a descoperit cum funcționează platforma cercetând online o pensiune similară, cunoscută ca "satul ascuns din Transilvania."

 

Soluția

 

Din 2021, Cosama Village utilizează Pynbooking pentru automatizarea întregii activități. Cele cinci unități de cazare au fost definite în PMS (Property Management Systems), Channel Manager-ul a fost integrat cu Booking.com, de unde vin circa 40% dintre rezervări, iar pe website a fost integrat Booking Engine-ul dezvoltat de Pynbooking.  Astfel, prin website sunt preluate restul de 60% dintre rezervări. Facturile sunt emise tot în Pynbooking și exportate către serviciul externalizat de contabilitate. Din GuestApp, turiștii primesc automat invitații pentru review, platforma postează automat rezultatele pe site. Întreg sistemul este gândit pentru ca administrarea să fie cât mai facilă și mai puțin consumatoare de timp.

 

"Pynbooking are o configurare inițială simplă, care nu necesită abilități tehnice. După activarea contului, am reușit rapid să definesc serviciile pe care le ofer și să îl integrez cu Booking.com. Ulterior am adăugat buton  Rezervă acum” atât pe pagina de Facebook cât și pe Instagram. Atunci când am avut nevoie de ajutor, am apelat la serviciile de suport. Sunt oameni care se pricep, iar orice problemă se rezolvă rapid", a declarat Ana Sandolache.

 

Beneficii

 

Un pas important pentru Cosama Village a fost inițierea unor campanii ample de promovare și atragere de rezervări. Au fost derulate proiecte cu bloggeri de turism și influenceri din Instagram, precum și colaborări cu instituții care emit tichete de vacanță. De asemenea, Ana-Maria Sandolache a fost preocupată de indexarea site-ului pentru căutările pe Google, ceea ce a contribuit direct la creșterea numărului de rezervări directe. 

 

"În pandemie, unitățile individuale și facilitățile de cazare fără contact din Pynbooking au făcut din Cosama Village o locație foarte apreciată și ne-a crescut mult vizibilitatea. Am conservat acest avantaj pe termen lung și împreună cu o poziționare bună în căutările pe Google, avem o rată de rezervări directe de circa 60%. Practic aceasta înseamnă că plătesc mai puține comisioane." - Ana Sandolache.

 

Alte beneficii relevante pentru Cosama Village sunt:

 

  • Castig de timp și creștere de eficiență prin automatizarea sarcinilor zilnice. La Cosama Village, Pynbooking a suplinit necesitatea angajării de personal suplimentar pentru Recepție.

"După ce am trecut la Pynbooking, nu mai simt nevoia să angajez o altă persoană pentru administrarea pensiunii. Practic, mă descurc singură. Mai mult, este un sistem în care am încredere și care mă ajută să aloc mai mult timp pentru oaspeți decât pentru logistica și administrare." - Ana Sandolache

  • Ajustare facilă a politicii de prețuri și actualizare automată pe website și platforme de rezervări.

 

"Pentru o facilitate de tip boutique cum este Cosama, un avantaj important adus de Pynbooking este modul simplu în care pot fi ajustate prețurile. Cunosc bine piața locală, evenimentele sezoniere, ceea ce îmi permite să am întotdeauna oferte atractive, care să asigure un grad bun de ocupare dar și profitabilitatea dorită." - Ana Sandolache

 

  • Viziune de ansamblu asupra rezervărilor pe un anumit interval prin existența unui calendar intuitiv bazat pe coduri de culori.
  • Acces facil la rapoarte detaliate despre activitate și facilități de export documente fiscale.
  • Automatizarea invitațiilor la review, expediate către oaspeți pe email după finalizarea operațiunilor de check-out. Review-urile sunt procesate de sistem, iar rezultatele afișate pe site.

 

Cosama Village și Ana Sandolache reprezintă un tipar de antreprenoriat în turismul românesc actual. Tot mai mulți turiști pasionați fac pasul către industria ospitalității, dorind să ofere nu doar să primească. Pentru că își doresc să câștige timp și să fie parte din experiența oferită oaspeților, apelează la tehnologie pentru a automatiza cât mai mult din activitatea cotidiană. Este un demers care le reușește și în care Pynbooking are un rol important.

"Pynbooking a preluat o bună parte din ceea ce făceam pentru administrarea Cosama Village, ca eu să mă pot ocupa de oaspeți dar și să am un echilibru între viața profesională și viața privată." - Ana Sandolache, proprietar și administrator Cosama Village.

 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.