El Locanda Boutique Hotel Mamaia este unul dintre cei mai vechi clienţi ai Pynbooking, având un cont activ încă din 2015. Oferind o privelişte de neuitat asupra lacului Siutghiol şi staţiunii Mamaia, El Locanda promite o atmosferă intimă şi un raport calitate preţ imbatabil. 

 

Chiar dacă este o unitate de cazare mică (doar 9 camere şi apartamente) spaţiile interioare şi terasele generoase (apartamente de 52 mp) creează o atmosferă primitoare indiferent de sezon. 

 

Dacă iniţial, El Locanda Boutique Hotel era deschis doar vara,  de anul trecut locaţia primeşte oaspeţi indiferent de sezon. 

 

 

Până la urmă, cine spune că iarna, marea nu are farmec?

 

Provocări de business

 

Dacă afacerile din Horeca ar fi fără provocări, viaţa ar fi ca o vacanţă continua. Dar nu este așa. Domeniul se schimbă, angajaţii se schimbă, oaspeţii se schimbă. 

 

Nu mai este suficient să fii doar pe Booking, trebuie să fii pe cât mai multe platforme de rezervare online, nu mai poţi aloca o lună unui nou angajat ca să înveţe cum să lucreze cu un soft de Recepţie, nu îi mai poţi spune unui oaspete care vrea să facă o rezervare la telefon că îi vei confirma disponibilitatea mai târziu. 


Ca să poate face toate acestea, El Locanda  a decis să folosească platforma Pynbooking, un PMS modern, care funcţionează la fel de eficient într-o vilă intimă, cât şi într-un hotel cu zeci de camere. 

 

Încă din 2015, simplitatea în utilizare şi preţul corect plătit prin abonament lunar au convins conducerea El Locanda că Pynbooking este alegerea potrivită pe termen lung.

 

”Nu mai știu de ce am ales Pynbooking, ce știu sigur este că s-a așezat perfect pe modul nostru de lucru. L-am învățat singuri, fără suport, pentru că este un sistem atât de simplu şi de intuitiv și nu trebuie să dai 100 de click-uri ca să faci o operaţiune sau să ajungi la informaţiile de care ai nevoie.” Stere Ana-Maria Magdalena, Director El Locanda Hotel Boutique

 

 

 

Soluția

 

El Locanda Boutique Hotel Mamaia foloseşte Pynbooking într-un scenariu simplu, dar eficient. Spaţiile de cazare şi serviciile aferente sunt definite în PMS Cloud Hotel, iar prin Channel Manager sunt expuse pe mai multe platforme de rezervări: Booking.com, Expedia, Hello România. 

 

Complementar, website-ul a primit un motor propriu de rezervări (Booking Engine ) pentru a atrage turiştii care caută pe internet, cât şi pe cei care revin în locaţie. 

 

Pentru că mulţi oaspeţi încă se bazează pe telefon şi email, rezervările venite pe aceste canale sunt introduse manual direct în PMS Cloud Hotel, care actualizează automat disponibilităţile pe toate platformele. Pe baza datelor în timp real, orice angajat din Recepție poate confirma disponbilitatea unei camera și face o rezervari, fără risc de suprapunere.  

 

Emiterea facturilor (proforme sau fiscale) se face tot din Pynbooking, pe baza datelor preluate odată cu rezervarea, ceea ce a eliminat necesitatea unei aplicaţii dedicate pentru facturare.  

 

 

Pentru o mai bună organizare, echipa are la dispozitie rapoarte cu privire la cazare, mese și servicii de curățenie. 

 

După check-out, PMS-ul expediază automat oaspeților invitatie pentru review, raspunsurile fiind procesate pentru afisarea scorului mediu.

 

Rezultate

 

Cu Pynbooking, El Locanda Mamaia se adaptează uşor la schimbări şi funcţionează eficient. Cca 70% dintre rezervări vin prin platformele online, iar restul de 30% sunt făcute prin site şi pe telefon sau email. Câştigul major este ca toate ajung în acelaşi PMS care le procesează automat, le centralizează, face planificările şi nu permite overbooking. 

 

Mai mult, oricine răspunde unui apel are la dispoziţie disponibilitatea în timp real şi poate da o confirmare pe loc. 

 

”Channel Manager-ul din Pynbooking ne este de cel mai mare ajutor. Ne scuteste de procesarea manuală a rezervarilor primite prin Booking.com, deoarece face alocarea camerelor și actualizarea disponibilității automat. Face toată treaba singur și o face bine.” Stere Ana-Maria Magdalena,  Director El Locanda Boutique Hotel 

 

Pentru că El Locanda are o echipă restrânsă în Recepţie (doar 2 persoane în extrasezon, spre exemplu) Pynbooking preia o parte din activitate şi trimite automat invitaţiile pentru review, pentru ca site-ul să fie permanent actualizat cu opiniile oaspeţilor.

 

 

 

Principalele beneficii ale utilizării Pynbooking:

 

  • Expunerea serviciilor pe multiple canale de vânzare şi centralizarea rezervărilor, cu minimă procesare din partea personalului în cazul solicitarilor primite pe telefon sau email.

  • Automatizarea operaţiunilor de înregistrare a rezervarilor şi actualizare a preţurilor şi disponbilităţii

  • Acces mobil la toate datele şi rapoartele de activitate 

”Cu Pynbooking am permanent pe telefon situaţia întregii vile în timp real. Ştiu la orice oră din zi sau din noapte, ce intrări şi ce ieşiri am şi ce camere pot vinde.  Îmi permite să fiu pregătită şi să mă organizez.” Stere Ana-Maria Magdalena,  Director El Locanda Hotel Boutique

  • Capacitate de răspuns în timp real la rezervările venite pe telefon sau email

”Mulţi turişti se decid în ultimul moment, iar Pynbooking mă ajută să răspund prompt, fără să pierd oportunităţi dar nici să fac overbooking.” Stere Ana-Maria Magdalena,  El Locanda Hotel Boutique

  • Uşor de învăţat şi utilizat de către angajaţii noi/sezonieri, cee ace reduce timpul necesar pentru training

”Este un program uşor de învăţat de orice angajat nou. Dacă pentru un PMS tradiţional sunt necesare 2-3 săptămâni de training, cu Pynbooking sunt necesare doar 2-3 zile.” Stere Ana-Maria Magdalena,  Director El Locanda Boutique Hotel 

  • Expedierea automată a invitaţiilor pentru review şi prelucrarea răspunsurilor

 

Indiferent dacă vin pentru soarele verii sau sunt atraşi de zgomotul mării iarna, oaspeţii obişnuiţi ai El Locanda Boutique Hotel caută o atmosferă intimă şi o echipă care să le fie aproape. Pynbooking a intrat perfect în această familie oferind ajutor și libertate angajaţilor din Recepţie, dar și încredere oaspeților. 40% dintre aceștia revin la El Locanda, mulțumiți de servicii, atmosferă și experiență. 

 

Acesta este până la urmă şi rolul tehnologiei, să facă munca mai uşoară pentru că oamenii să se bucure de o conversaţie sau de o strângere de mână.

 

”Pynbooking are un preţ competitiv pentru ajutorul oferit în activitatea de Recepţie. Sunt foarte mulţumită de program şi l-am recomandat şi altor cunoștințe din breaslă.” Stere Ana-Maria Magdalena,  Director El Locanda Boutique Hotel

 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.