Tehnologie care te ajută să renunți la tehnologie? Un paradox posibil doar la Tiny Transylvania
 

Susținând evadarea din cotidian, sustenabilitatea și dragostea pentru natură, Tiny Transylvania este în egală măsură un business și o afacere socială. Cele trei căsuțe minimaliste și mobile atrag deopotrivă orășeni care vor să se retragă în natură și apreciază o sesiune de yoga, dar și mame singure care primesc cazare gratuită și își găsesc motivația prin ședințe de parenting. 

 

Căsuțele de la Tiny Transylvania poartă numele bunicii inițiatorilor proiectului, Tündeși Zokni, și își așteaptă oaspeții la marginea pădurii Făget, plămânul verde al Clujului, oferindu-le nu doar cazare, ci și drumeții și plimbări cu bicicleta. Cu interioare inspirate din vacanțe, mare, munte, peisaje scandinave, întreg locul respiră libertate și iubire pentru natură, oameni și animale de companie.

 

Provocări de business:

Complexul Tiny Transylvania a fost creat în două etape, prima casă fiind construită în 2019 cu fonduri europene. La vremea respectivă, Csata  făcea rezervările pe telefon și email și le sincroniza într-un Google Calendar. O soluție simplă când ai o singură cameră și ești la început. Ce faci însă când numărul de rezervări crește, volumul de activitate se triplează, iar oaspeții vor să plătească online, eventual cu tichete de vacanță? Mai mult, pentru Csata Tünde, administrarea Tiny Transylvania nu este activitatea principală, deci timpul pe care îl putea aloca era puțin și prețios.

 

"Când am ajuns la trei case de vacanță, am simțit nevoia unei platforme care să automatizeze activitatea și să mă ajute să câștig timp. Sunt adeptă a eficienței și productivității și sunt deschisă la orice măsură care să-mi optimizeze munca. Prin urmare, când am descoperit Pynbooking, făcând o rezervare în calitate de turist, interesul a crescut imediat. Am cerut informații printre contactele din domeniu și mi s-a spus că este un PMS bun cu Channel Manager Integrat. Următorul pas a fost solicitarea unei prezentări." - Tünde Csata, proprietar Tiny Transylvania.

Soluția:

Odată luată decizia, echipa de la Tiny Transylvania și-a configurat contul Pynbooking și-a definit unitățile de cazare, cu descriere, imagini și planuri tarifare. În Channel manager au fost integrate mai multe platforme de rezervări online cu limite de rezervare (număr minim de nopți, spre exemplu), iar pe site a fost instalat Booking Engine-ul din Pynbooking și integrat procesatorul de plăți online "euplătesc.ro". 

A fost activată GuestApp care să automatizeze fluxul de informare și interacțiune cu oaspeții pentru operațiunile de check-in, check-out, trimitere factură sau invitație de sondaj. De asemenea, au fost activate module de campanii/oferte și prețuri dinamice. Facturile sunt emise în Pynbooking și exportate automat către Winmentor pentru prelucrarea financiar-contabilă.
 

"Îmi place mult flexibilitatea Pynbooking în definirea planurilor tarifare, pe care le poți ajusta în funcție de platformă și comisioanele aferente. Astfel îți poți păstra profitabilitatea, fără să depășești anumite diferențe procentuale și să creezi discrepanțe. Totodată, având un Booking Engine pe propriul site, mă pot asigura că pot oferi întotdeauna cel mai bun preț pentru rezervările directe." - Tünde Csata , co-proprietar Tiny Transylvania.

Cu suport din partea echipei Pynbooking, configurarea primară a platformei a durat doar 40 de minute, mulțumită meniului intuitiv. Fiind 100% cloud, soluția nu a necesitat instalare locală și nici nu are nevoie de copii de siguranță pentru prevenirea pierderii datelor.

 

Beneficii:

Pentru Tiny Transylvania, Pynbooking a făcut posibilă trecerea la o activitate contactless, în care oaspeții se bucură de liniște și de retragerea în natură. Totul are loc fluent și cu minimă interacțiune umană: rezervare - confirmare - check-in - preluare cod acces și cazare - check-out și plată. Această simplificare adusă de tehnologie a avut ca rezultat creșterea gradului de ocupare, cu peste 50% rezervări directe generate prin campanii de marketing și oferte speciale. 

Tünde recunoaște cu seninătate că: "Pynbooking are un return foarte bun pentru costul abonamentului și nu aș renunța la această platformă pentru nimic în lume."

Ce alte câștiguri a mai adus Pynbooking pentru Tiny Transylvania?

  • Eliminarea operațiunilor manuale pe mai multe planuri: actualizare tarife și disponibilități, realizare rezervări, derulare campanii promoționale, export facturi către contabilitate, expediere informații și documente către oaspeți.

"Pentru mine, timpul e prețios, mai ales că având un job permanent, nu pot fi în locație prea mult. De aceea, pentru mine este important să înlocuiesc orice operațiune manuală prin tehnologie, deoarece așa câștig timp și energie. Având Pynbooking care gestionează toate operațiunile de rezervare, cazare și plată, mă pot ocupa de lucrurile importante: strategii de dezvoltare, campanii și acțiuni de marketing." - Tünde Csata , co-proprietar Tiny Transylvania. 

  • Creșterea numărului de rezervări directe și implicit diminuarea comisioanelor plătite către parteneri. Cu Pynbooking, Tiny Transylvania a reușit să atragă peste 50% din rezervări prin website și paginile de social media.
     
  • Trecerea la un sistem de cazare fără contact. Oaspeții interacționează exclusiv digital cu Tiny Transylvania prin intermediul Pynbooking GuestApp, prin care primesc detalii despre cazare și serviciile suplimentare disponibile, codul de acces în camere, factura asociată etc.

 

  • Creșterea gradului de ocupare prin definirea în Pynbooking Channel Manager a unor pachete flexibile de cazare, stabilirea unui număr minim de nopți și a unor prețuri dinamice în funcție de sezon și evenimente locale.

 

"Opțiunea de prețuri dinamice îmi este de mare ajutor și îmi aduce rezervări în timpul săptămânii când gradul de ocupare este mai mic. Ar fi prea complicat să gestioneze manual acest aspect."  - Tünde Csata , co-proprietar Tiny Transylvania.
 

  • Suport pentru acțiunile de marketing derulate de echipa Tiny Transylvania.
     

"Derulăm multiple campanii de marketing, atât pe motoare de căutare și social media, cât și cu influenceri din turism. Pynbooking ne ajută să generăm oferte speciale și vouchere pentru fiecare tip de acțiune și să urmărim facil rezultatele." - co-proprietar, Tünde Csata 
 

La Tiny Transylvania, oaspeții se folosesc de tehnologie pentru a se bucura de o vacanță cu liniște și natură. Pentru câteva zile, abandonează internetul și email-ul pentru o carte și o discuție de suflet. Pynbooking le facilitează această tranziție, netezindu-le accesul într-un mod discret. Iar la Tiny Transylvania, clienții fericiți înseamnă un business de succes.
 

Cu Pynbooking am acces de oriunde din lume la tot ceea se întâmplă la Tiny Transylvania. Pot modifica preturi sau pot închide o casă. Astfel pot fi în același timp turist, dar și antreprenor„ - Tünde Csata , co-proprietar Tiny Transylvania.


 


Gaudi Accommodation automatizează 95% dintre rezervări cu platforma Pynbooking

Descoperă cum Gaudi Accomodation reuseşte cu Pynbooking să gestioneze activitatea hotelieră fără recepționeri şi să ofere clienţilor o experienţă digitalizată, .. Vezi mai mult

Hotel Carpathia își atinge obiectivele de business cu Pynbooking

Localizat în Sinaia, Carpathia este un hotel de 4 stele cu  70 de camere, un centru de SPA luxos și un restaurant cu o capacitate de peste 100 de locuri. Pentru a diminua dependenţa de booking.com şi a creşte vânzările directe prin propriul website şi social media, hotelul Carpathia şi-a .. Vezi mai mult

Vox Maris Costinești se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum soluțiile de la Pynbooking i-a ajutat să gestioneze ușor resortul și să aibă oaspeți mulțumiți. .. Vezi mai mult

Studiu de caz West Plaza Hotel se digitalizează cu Pynbooking

Descoperă cum specialiștii Pynbooking au ajutat echipa să-și automatizeze activitatea și să crească satisfacția clienților. .. Vezi mai mult

Cum a reușit mega-complexul Zaga Zaga să ajungă la 95% rezevări online

M-a surprins simplitatea platformei şi configurarea facilă. Practic după o discuţie cu serviciul de suport, am reuşit să facem singuri transferul bazei de date, să creăm zonele de vânzare şi produsele, să definim preţuri, cote de TVA etc. Fără cunoştinţe tehnice şi fără prezenţa .. Vezi mai mult

Villa Ermitage triplează numărul de rezervări directe în 12 luni de utilizare Pynbooking

Află detalii despre cum au reușit să își tripleze numărul de rezervări online într-un an cu ajutorul Pynbooking. .. Vezi mai mult

Vila Anca din Sibiu elimină riscul de overbooking cu Pynbooking

Pensiune cu aproape 20 ani de existenţă, Vila Anca din Sibiu a fost redeschisă recent, după ce afacerea de familie a fost preluată de noua generaţie de antreprenori. Lipsiţi de experienţă în Horeca, dar cu studii de economie și drept, Anca și Alin şi Moldovan au refăcut pensiunea .. Vezi mai mult

Digitalizare la Casa Cranța. Chapeau!

Casa Cranța este “un petit Chateau”, proiectat de arhitectul Smigelchi Victor în anii 1930, în stil Brâncovenesc și care rămâne în memoria turiştilor prin panorama de excepţie spre Tâmpa şi centrul istoric al Braşovului. .. Vezi mai mult

Experiment avangardist în Bucovina: case de la 1800 combinate cu servicii cloud

"În pensiunea de la Suceava lucram ceva mai empiric, date notate pe agenda și diagrame în creion pentru rezervări. Mi-am dat seama rapid că la Vatra Boierească, pe motiv de distanță, nu voi putea fi mereu acolo și va trebui să cer date prin telefon pentru a ști ce se întâmplă acolo. .. Vezi mai mult

Ești gata să profiți și tu de Automatizare?

Permite-mi să îți arăt, într-o discuție de 30 minute, de ce peste 800 de administratori de unitați de cazare din România aleg platforma Pynbooking pentru a reduce costurile, pentru a face operațiunile zilnice mai eficiente și pentru a îmbunătăți experiența oaspeților.

Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.