Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Codurile de urmarire Google Analytics / Facebook Pixel etc.

Măsurarea conversiilor

 

Această implementare necesită asistența unui personal calificat

Există două opțiuni pentru a măsura conversiile:

1- Prin Google Gtag

2- Utilizând variabila window.dataLayer

 

1. Prin Gtag

Pentru această opțiune, trebuie să ne furnizezi variabila Gtag > send_to. Următorul script va fi prezent pe pagina de confirmare a rezervării:

 

<script> 

gtag('event', 'conversion', { 

    'send_to': 'de la hotel', 

    'value': 450, 

    'currency': 'RON', 

    'transaction_id': '789' 

}); 

</script>

 

2. Utilizând variabila window.dataLayer

 

Pentru a folosi această opțiune de măsurare a conversiei, pe pagina de confirmare veți găsi o variabilă de genul celei de mai jos:

 

<script> 

   window.dataLayer = window.dataLayer || [];

 

   dataLayer.push({ 

       'checkin': '2023-03-01', 

       'checkout': '2023-03-03', 

       'value': '450', 

       'currency': 'RON', 

       'nights': '2', 

       'transaction_id': '789', 

       'event': 'detalii_rezervare' 

   }); 

</script>

 

Pentru a te folosi de această variabilă, ne poți furniza un script ca în exemplul de mai jos, pe care noi îl vom introduce în secțiunea HEAD a paginii de confirmare a rezervării.

 

<!-- Google Tag Manager --> 

<script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': 

new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], 

j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 

'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); 

})(window,document,'script','dataLayer','GTM-HOTEL');</script> 

<!-- End Google Tag Manager -->

 

Google Tag Manager (GTM)

 

Ce este Google Tag Manager?

Google Tag Manager este o platformă de gestionare a etichetelor care permite proprietarilor de site-uri web să adauge și să modifice etichete fără a fi nevoie să aibă cunoștințe avansate de programare. O etichetă este o bucată de cod care permite colectarea de date despre activitatea utilizatorilor pe un site web. Etichetele sunt utilizate în general în cadrul campaniilor de marketing digital, pentru a urmări și a măsura performanța site-urilor web și a campaniilor de publicitate.

Cum mă ajută Google Tag Manager?

Google Tag Manager este un instrument Google complet gratuit, care simplifică procesul de gestionare a etichetelor. Google Tag Manager elimină necesitatea de a modifica codul site-ului web pentru a adăuga sau elimina etichete. Acest lucru face procesul de gestionare a etichetelor mult mai ușor și mai rapid.

Cum instalez Google Tag Manager în Booking Engine?

Pentru a instala corect codul în Booking Engine, trebuie să identifici codul Gtag conversion - send_to, să îl adaugi într-un fișier (.txt, .doc, .pdf) și să îl adaugi într-un tichet către Support Center. Noi îl vom adăuga în Booking Engine și îți vom comunica când este gata.

 

Google Analytics (GA)

 

Ce este Google Analytics?

Google Analytics este un instrument oferit gratuit de Google care monitorizează aproape întreaga activitate dintr-o pagină web/Booking Engine. Majoritatea proprietarilor de pagini web/Booking Engine utilizează acest instrument pentru a vedea traficul general din pagina respectivă, timpul mediu petrecut de vizitatori pe site, numărul de oferte vizitate, sursele de trafic (organice și referințe) etc.

Cum mă ajută Google Analytics?

Google Analytics te ajută să interpretezi informațiile afișate în cont, îți arată calitatea traficului și sursele care îl generează. GA este esențial pentru a monitoriza orice tip de campanie pe o pagină web/Booking Engine. Iată doar câteva dintre numeroasele întrebări despre Booking Engine-ul tău la care poți afla răspunsul utilizând Google Analytics:

  • Câți utilizatori vizitează Booking Engine-ul meu?
  • Unde locuiesc vizitatorii mei?
  • Am nevoie de un Booking Engine adaptat pentru dispozitivele mobile?
  • Ce site-uri web trimit trafic către Booking Engine-ul meu?
  • Ce tactici de marketing generează cel mai mult trafic către Booking Engine-ul meu?
  • Care sunt cele mai populare oferte de pe Booking Engine-ul meu?
  • Câți vizitatori s-au convertit în oaspeți?

Cum instalez Google Analytics în Booking Engine?

Pentru a instala corect codul în Booking Engine, trebuie să identifici codul în Google Analytics, să îl adaugi într-un fișier (.txt, .doc, .pdf) și să îl adaugi într-un tichet către Support Center. Noi îl vom adăuga în Booking Engine și îți vom comunica când este gata.

 

Meta (Facebook) Pixel

 

Ce este Meta Pixel?

Meta Pixel este un instrument oferit de Meta (Facebook) care monitorizează aproape întreaga activitate dintr-o pagină web/Booking Engine. Majoritatea utilizatorilor de conturi de afaceri pe Facebook folosesc acest instrument pentru a targeta reclame, pentru a măsura rezultatele reclamelor și pentru a crește rata de conversie a reclamelor.

Cum mă ajută Meta Pixel?

Meta Pixel te ajută să livrezi reclame targetate și segmentate către utilizatorii de Facebook, Instagram și Messenger.

Cum instalez Meta Pixel în Booking Engine?

Pentru a instala corect codul în Booking Engine, trebuie să identifici codul Facebook Pixel, să îl adaugi într-un fișier (.txt, .doc, .pdf) și să îl adaugi într-un tichet către Support Center. Noi îl vom adăuga în Booking Engine și îți vom comunica când este gata.

 

Sfaturi & Trucuri

 

Fiecare instrument de urmărire a vizitatorilor de pe Booking Engine-ul tău vine cu propriile avantaje și de aceea îți recomandăm să folosești concomitent atât Google Analytics cât și Meta Pixel. Grupând toate codurile de urmărire în Google Tag Manager, vei putea să le gestionezi pe toate dintr-un singur loc, iar în Booking Engine va fi nevoie de un singur cod instalat.

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.