Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Rezervari provenite din Booking Engine

Consultă Raportul Rezervărilor Provenite din Booking Engine

 

Înțelege datele tale privind rezervările prin accesarea raportului de rezervări din Booking Engine. Această vedere de ansamblu detaliată te ajută să urmărești progresul și starea tuturor rezervărilor tale.

 

Accesarea Raportului:

 

  1. Apasă pe butonul 'Meniu' și selectează 'Booking Engine.' Acest lucru va lansa consola Booking Engine într-un nou tab al browserului.
  2. Navighează către fila 'Rezervări', localizată în colțul din dreapta sus al interfeței.

Aici, vei găsi o listă cu toate rezervările efectuate prin intermediul Booking Engine. Rezervările sunt categorizate în trei tipuri:

  1. ‘Rezervări Ok’: Rezervările cu starea 'Ok' au fost finalizate și trimise în calendarul PMS.
  2. ‘Rezervări Achitate’:Rezervările cu starea 'Achitată' au fost finalizate, achitate online cu cardul și trimise în calendarul PMS.
  3. ‘Rezervări Neterminate’:Rezervările cu starea 'Neterminată' sunt cele pe care oaspeții nu le-au finalizat.

Apasă pe 'Detalii' alături de aceste rezervări pentru a accesa informațiile de contact pe care oaspetele le-a lăsat înainte de a abandona procesul de rezervare. Folosește aceste informații pentru a lua legătura cu oaspetele și a înțelege de ce nu au finalizat rezervarea.

Folosește filtrele de la partea de sus a paginii pentru a afișa doar rezervările dorite.

 

Sfaturi & Trucuri

 

Verifică acest raport periodic, ideal zilnic, și sună toți oaspeții care au întrerupt procesul de rezervare. Acest lucru îți poate oferi idei despre ce îmbunătățiri ar putea fi făcute și chiar ai putea convinge oaspetele să reia procesul de rezervare.

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.