Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Fisa client

Secțiunea Fisa de Client constituie raportul prin intermediul căruia îți poți monitoriza plățile efectuate prin virament. Acesta reprezintă un raport pur informativ destinat administrării interne, în cadrul căruia poți confirma plățile facturilor prin virament de către cumpărători către tine, după ce ai verificat încasarea efectivă a sumei în cont. Facturile emise sunt deja contabilizate, însă această metodă de confirmare a plății în sistem pentru aceste facturi îți va oferi o confirmare a realizării plăților conform datei de scadență (ex: în cazul în care nu regăsești suma în cont, poți lua legătura cu cumpărătorul pentru a verifica situația). Această confirmare în sistem nu afectează contabilitatea. Data de scadență este stabilită în Setări Proprietate, subsecțiunea Facturi.

 

Pasul 1: Accesează Fișa client

 

  • Apasă butonul de meniu și selectează "Fișa client".

 

Pasul 2: Folosește Filtrele

 

  • Folosește filtrele de la partea de sus pentru a afișa doar documentele dorite.

 

Pasul 3: Modifică Data Scadenței

 

  • Apasă pe data scadenței pentru a o modifica. Datele de scadență depășite sunt afișate cu roșu.

 

Pasul 4: Accesează Rezervarea

 

  • Apasă pe ID-ul rezervării pentru a o accesa.

 

Pasul 5: Confirmă Plata

 

  • Apasă "Confirmă plata" pentru a confirma plata unei facturi prin virament bancar.

 

Pasul 6: Imprimă Tabelul

 

  • Apasă "Printează" pentru a imprima tabelul.
Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.