Introducere
Acest ghid explică pașii necesari pentru a configura secțiunile Setări companie, Setări cont bancă și Setări cont trezorerie în sistemul tău de gestionare a proprietății (PMS). Asigură-te că toate informațiile sunt corecte și actualizate deoarece acestea vor fi folosite în diverse documente și comunicări oficiale.
Setări companie
În această secțiune trebuie să completezi informațiile de bază despre compania ta.
- Denumire companie: Completează numele companiei.
- CIF: Completează CIF-ul companiei.
- Reg. Com.: Completează numărul de înregistrare la Registrul Comerțului.
- Punct de lucru: Completează adresa punctului de lucru.
- Judetul: Selectează județul.
- Adresa sediu social: Completează adresa sediului social.
- Capital social: Completează capitalul social.
- Platitor TVA: Alege dacă ești sau nu plătitor de TVA.
Setări cont bancă
În această secțiune trebuie să completezi detaliile contului bancar al companiei tale:
- Banca: Completează denumirea băncii.
- IBAN: Completează IBAN-ul.
- IBAN EURO: Completează IBAN-ul pentru EURO.
- IBAN Avans: Completează IBAN-ul pentru avansuri.
Setări cont trezorerie
În această secțiune trebuie să completezi detalii despre contul de trezorerie.
- Trezorerie: Completează contul de trezorerie.
- IBAN trezorerie: Completează IBAN-ul trezoreriei.
Salvarea modificărilor
Odată ce ai completat toate aceste informații, asigură-te că salvezi modificările! 🚀
Note importante
- Odată completată denumirea companiei, aceasta nu mai poate fi modificată. În cazul în care denumirea companiei se schimbă, trimite un tichet către Account Manager-ul tău, iar acesta te va ajuta cu modificarea.
- Informațiile completate în această secțiune vor fi folosite în secțiunea de vânzător a facturilor emise din sistem. Asigură-te că le-ai completat pe toate și că ai făcut-o în mod corect pentru ca facturile să fie complete și corecte.