Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Stornare si anulare facturi

 

Stornarea Facturilor

 

Stornarea facturilor reprezintă procesul prin care o factură emisă anterior este anulată sau inversată. Acest lucru poate fi necesar în cazul în care a existat o eroare în factură sau dacă o tranzacție a fost anulată sau nu a fost finalizată.

Stornarea facturilor poate fi necesară în următoarele situații:

  • Factura a fost emisă pentru o sumă incorectă.
  • Factura a fost emisă către clientul greșit.
  • Clientul a cerut returnarea produsului sau serviciului și trebuie să i se restituie banii.
  • Tranzacția a fost anulată sau nu a fost finalizată.

Pentru a storna o factură, urmează acești pași:

  1. Apasă butonul de meniu și accesează Financiar > Facturi.
  2. Dă clic pe butonul Acțiuni alături de factura pe care dorești să o stornezi, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos:

 

 

  • Apasă Stornează. Sistemul a emis factura storno, practic o imagine în oglindă a facturii inițiale.

 

Anularea Facturilor

 

Diferența dintre stornare și anulare constă în faptul că stornarea implică emiterea unei facturi în oglindă pentru a corecta o eroare, în timp ce anularea elimină complet efectele financiare ale facturii.

Dacă dorești să anulezi o factură, urmează acești pași:

  1. Apasă butonul de meniu și accesează Financiar > Facturi.
  2. Dă clic pe butonul Acțiuni alături de factura pe care dorești să o anulezi, așa cum este prezentat în imaginea de mai jos:

 

 

  • Apasă Anulează. Sistemul înlătură factura și o marchează ca anulată.

 

Notă - O factură se poate anula doar în cazul în care aceasta nu a fost transmisă clientului sau nu a fost introdusă în contabilitate. De aceea, butonul Anulează este disponibil în sistem doar pentru o perioadă de 30 de zile.

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.