Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Review-uri

Review-uri

 

Review-urile sunt extrem de importante pentru un hotel, și pot face diferența între o afacere de succes și una neprofitabilă.

Un hotelier care răspunde la toate review-urile:

  1. Demonstrează angajament față de clienți: Răspunsul la review-urile online arată că hotelierul este atent și interesat de feedback-ul clienților săi și își dorește să îmbunătățească experiența acestora.
  2. Oferă ocazia de a aborda problemele: Review-urile negative pot fi transformate în oportunități de a aborda problemele și de a le rezolva într-un mod satisfăcător pentru clienți. Prin răspunsurile la aceste review-uri, hotelierul poate arăta că este dispus să ia măsuri pentru a remedia orice probleme și să își îmbunătățească serviciile.
  3. Crește încrederea clienților: Când un hotelier răspunde la review-urile online, demonstrează că își respectă clienții și își dorește să construiască relații de încredere cu aceștia. Acest lucru poate crește încrederea clienților în hotel și poate determina alți potențiali clienți să aleagă hotelul.
  4. Îmbunătățește clasamentul online: Răspunsurile la review-urile online pot afecta pozitiv clasamentul unui hotel pe platformele de rezervare. O activitate constantă și pozitivă pe platformele online poate ajuta la îmbunătățirea rating-ului și la creșterea vizibilității în căutările online.

 

Activare review-uri

 

Activează email-ul care se trimite oaspetelui astfel încât acesta să aibă posibilitatea să adauge un review.

  1. Apasă butonul meniu, apasă Automatizări e-mail & SMS și bifează Da la poziția 5, "Cum a fost la [nume unitate]?".
  2. Email-ul se trimite automat la ora 10:00, cu o zi după plecare.
  3. În conținutul email-ului, oaspetele poate apăsa butonul Adaugă comentariu pentru a adăuga un review.
  4. Apasă Edit în dreptul tipului de e-mail dacă dorești să modifici structura și informațiile acestuia.

 

Setare review-uri

 

Configurează pentru ce facilități din unitatea ta poate oaspetele să adauge un review.

  1. Apasă butonul meniu și apasă Review-uri.
  2. Apasă Setări review-uri în meniul din partea stângă și bifează facilitățile pentru care dorești ca oaspeții să adauge review-uri.

 

Salvează informațiile! 🚀

 

  • Pentru fiecare facilitate, oaspetele poate să dea o notă de la 1 la 5.
  • Nota finală a review-ului este media tuturor notelor facilităților.

 

Vizualizare review-uri

 

  1. Apasă butonul meniu și apasă Review-uri.
  2. Toate review-urile adăugate de oaspeți se regăsesc în această listă.
  3. Apasă pe numele oaspetelui pentru a vizualiza notele facilităților date de acesta.
  4. Apasă pe ID-ul rezervării de pe ultima coloană pentru a accesa rezervarea în care a fost cazat oaspetele care a adăugat review-ul.

 

Răspunde la review-uri

 

Pentru a oferi un răspuns review-urilor apasă butonul Reply la review-ul dorit.

Ia în considerare următoarele aspecte:

  1. Vei putea răspunde doar review-urilor care au comentariu adăugat.
  2. Dacă a fost depășit termenul de 3 luni de la data review-ului, nu vei mai putea răspunde.
  3. Dacă, în cazuri excepționale, se dorește ștergerea unui review, aveți dreptul la ștergerea a maxim 3 review-uri/an. Solicită acest lucru printr-un tichet la Support Center, dacă este cazul.

 

Review-uri Booking.com

 

Dacă sistemul este conectat cu Booking.com, acesta preia toate review-urile primite de la Booking.com de la oaspeți pentru unitatea ta și le afișează în sistem.

  1. Apasă butonul meniu și apasă Review-uri.
  2. Apasă Review-uri Booking.com în meniul din partea stângă.
  3. Sistemul afișează ultimele review-uri adăugate de oaspeți în Booking.com. După un timp, aceste review-uri nu mai sunt disponibile în sistem, ci doar în Booking.com.

 

Afișare review-uri

 

Poți afișa toate review-urile primite direct în motorul de rezervări Booking Engine pentru ca acestea să fie publice și vizibile pentru toți oaspeții.

  1. Apasă butonul meniu și apasă Booking Engine.
  2. Accesează Configurare unitate.
  3. Selectează Da la Afișează review-uri.

 

Salvează informațiile! 🚀

 

Review-urile nu sunt afișate în Booking Engine în ordinea în care oaspeții le-au dat, ele sunt afișate pentru a oferi unității de cazare o imagine cât mai bună.

Ordinea de afișare a review-urilor este următoarea:

  1. Review-urile lăsate de oaspeți ce conțin comentariu pozitiv;
  2. Review-urile lăsate de oaspeți ce conțin comentariu pozitiv, dar și comentariu negativ;
  3. Review-urile lăsate de oaspeți ce conțin comentariu negativ;
  4. Review-urile ce nu conțin nici un comentariu, ci doar notă.
Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.