Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Guest Self Service APP (Guest APP)

Permite Oaspetelui să-și Gestioneze Rezervarea Direct de pe Telefonul său Mobil

 

Pentru orice rezervare din sistem, se trimite în mod automat pe mail și/sau prin SMS un link unic către oaspete prin care acesta își poate gestiona rezervarea.

Iată toate opțiunile pe care le are oaspetele disponibile în Guest APP.

 

Check-In Online

  • Fișa de Cazare: Permite oaspetelui să-și completeze fișa de cazare online de oriunde de pe telefonul lui mobil.
  • Semnătură Online: Permite oaspetelui să-și semneze fișa de cazare online pe telefonul lui mobil.
  • Check-In Online: Permite oaspetelui să efectueze Check-In-ul online. Notă: Trebuie atinsă ora de Check-In stabilită în sistem.

 

Ridicare Cheie & Deschidere Ușă

  • Ridicare Cheie: Permite oaspetelui să vizualizeze codul sau QR-ul de acces în parcare, hotel, lift sau cameră.
  • Deschidere Ușă: Permite oaspetelui să deschidă ușa de la cameră apăsând butonul Open door.

 

Room Service

  • Room Service: Permite oaspetelui să vizualizeze meniul de la restaurant și să comande produse direct de pe telefonul lor mobil, nota de plată adăugându-se în mod automat în contul rezervării/folio.
  • Notă! Pentru ca această secțiune să fie disponibilă, este necesar să configurezi Room Service în sistemul de restaurant Pynbooking POS.

 

Menaj

  • Curățare Cameră: Permite oaspetelui să ceară curățarea camerei direct din aplicație. Odată cerut acest aspect, în sistem, pe camera respectivă, va apărea semnul Clean.
  • Nu Deranjați: Permite oaspetelui să anunțe că nu dorește să fie deranjat. Odată cerut acest aspect, în sistem, pe camera respectivă, va apărea semnul DND.

 

Realimentare Minibar

  • Realimentare Minibar: Permite oaspetelui să solicite resuplimentarea minibarului din cameră chiar din Guest App. Odată cerut acest aspect, în sistem, pe camera respectivă, va apărea semnul/iconița tip Pahar. După suplimentare, accesează butonul Minibar refilled.

 

Plată & Check-Out

  • Plată: Permite oaspetelui să achite online cu cardul toate serviciile și produsele rezervării.
  • Check-Out: Permite oaspetelui să efectueze check-out-ul după ce a achitat toate produsele consumate.
  • Notă! Mai multe informații despre conectarea sistemului cu un procesator de plăți online găsești aici.

 

Configurare Guest APP / Activare Trimitere Mail Automat

  • Apasă butonul meniu și apasă Automatizări e-mail & SMS.
  • Bifează Da la Trimite mail (automat) GuestApp? (Mail-ul se trimite în mod automat la ora 10:00 cu o zi înainte de ziua de sosire.)
  • Apasă Edit în dreptul tipului de mail pentru a modifica structura și informațiile acestui mail.
    Pentru rezervările provenite de la partenerul online Booking.com, e-mailul de invitație la Online Check-in se va transmite în chat-ul Booking.com, unde butonul "Open Guestapp" nu poate fi accesat. În acest caz, este necesar să adaugi în e-mailul automatizat un mesaj suplimentar de genul: “Dacă butonul nu funcționează, te rugăm să accesezi https://www.pynbooking.com/login și să introduci credențialele.”
  • Apasă Setări pentru a configura ce câmpuri să completeze oaspeții în fișa de cazare din Guest APP. (Bifează câmpurile dorite și salvează informațiile.)

 

Notă! Doar oaspetele principal primește mail. Iar în cazul în care adresa de e-mail nu este completată în profilul oaspetelui, mail-ul nu se va trimite.

 

 

 

Configurare Guest APP - Activare Trimitere SMS Automat

  • Apasă butonul meniu și apasă Automatizări e-mail & SMS.
  • Bifează Da la Trimite sms (automat) GuestApp?
  • Activează modulul SMS. Costul unui SMS trimis este de 0.10 EUR. (SMS-ul se trimite în mod automat la ora 10:00 în ziua sosirii.)
  • Apasă Edit în dreptul tipului de SMS pentru a modifica structura și informațiile acestuia. Limita maximă de caractere admisă este de 140.

 

Notă! Doar oaspetele principal primește SMS. Iar în cazul în care numărul de telefon nu este completat în profilul oaspetelui, SMS-ul nu se va trimite.

Totalul costurilor de SMS se vor factura la următoarea factură emisă doar dacă valoarea totală a SMS-urilor trimise depășește 10 EUR. În caz contrar, sistemul așteaptă depășirea valorii de 10 EUR pentru emiterea facturii.

 

Sfat: În era digitalizării, poți oferi oaspeților o experiență de neuitat, complet automatizată în cazul în care unitatea ta utilizează încuietori inteligente. Oaspetele nu va fi nevoit să solicite cheie sau orice alte servicii pe parcursul șederii, Guest APP îi va oferi toate cele necesare.

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.