Secțiunea 1: Introducere
Acest ghid te va învăța pașii necesari pentru a configura eficient secțiunea 'Termeni & Politici' din sistemul tău de gestionare a proprietății (PMS). Secțiunea 'Termeni & Politici' este importantă deoarece conturează regulile și procedurile pe care proprietatea ta le-a stabilit pentru oaspeți. Aceste reguli vor fi vizibile public și folosite în diverse comunicări.
Pentru a începe, navighează la Meniu > Administrare > Setări Proprietate și deschide secțiunea 'Termeni & Politici'
Secțiunea 2: Vârstă Copii
- Vârstă Copii: Introdu intervalele de vârstă pentru copii. Setările tarifelor de la recepție (Administrare > Contracte, Alocări & Discount-uri) îți vor permite să stabilești costul suplimentar pentru ultimele două intervale. Primul interval de vârstă este considerat gratuit.
Secțiunea 3: Politicile de Anulare
- Politici de Anulare: Completează toate politicile de anulare ale proprietății tale pentru fiecare partener cu care ești conectat. Aceste detalii vor apărea în email-ul de confirmare a rezervării trimis de sistem către oaspeți si pe factura proforma.
Secțiunea 4: Termeni și Condiții
- Termeni și Condiții: Completează termenii și condițiile proprietății tale.
Secțiunea 5: Text Suplimentar în Fișa de Cazare
- Text Suplimentar în Fișa de Cazare: Dacă dorești să adaugi un text suplimentar care să apară în fișa de cazare, introdu-l aici. Textul trebuie să fie compus dintr-un maxim de 1500 de caractere. De exemplu, s-ar putea să vrei să incluzi politica ta GDPR.
Secțiunea 6: Salvarea Modificărilor
Nu uita să salvezi modificările după ce ai completat aceste informații! 🚀