Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Night Audit

Night Audit

 

Night Audit reprezintă închiderea de zi din punct de vedere al rezervărilor și al finanțelor. Acest proces se desfășoară automat și nu este necesară nicio acțiune din partea ta. Dacă a fost omisă o acțiune esențială pentru a putea închide ziua (efectuarea unui check-in/check-out, etc.), va fi necesar să verifici și să remediezi situațiile.

 

Setare Ora de Night Audit

 

  1. Acces: Apasă butonul de meniu, mergi la Setări proprietate > Generale.
  2. Setare: Alege ora pentru Night Audit și salvează. Se recomandă ca ora Night Audit-ului să fie aceeași cu cea în care emiți raportul Z al casei de marcat, astfel încât încasările din sistem vor coincide cu cele ale casei de marcat.În cazul în care acceptați rezervări și după 12 noaptea, recomandăm ca ora de Night Audit să fie setată spre dimineață, în acest fel veți putea caza și oaspeții întârziați fără să decalați rezervarea.

 

Remedierea Rezervărilor

 

În cazul în care în ziua precedentă a fost omisă efectuarea unui Check In sau a unui Check Out, sistemul va deschide fereastra de Night Audit pentru a remedia aceste rezervări. Această fereastră conține trei secțiuni: Intrări, Ieșiri și Rezumat.

  1. Intrări: Această secțiune include toate rezervările din ziua precedentă la care nu s-a efectuat Check-in.
  2. Ieșiri: Această secțiune include toate rezervările din ziua precedentă la care nu s-a efectuat Check Out. Pentru a efectua check-out aceste rezervari nu trebuie sa aiba servicii neachitate. 
  3. Rezumat: Această secțiune prezintă două tipuri de informații: încasări și camere.

Marcare rezervare ca si No Show

 

La inchiderea de zi avem optiunea de a marca o rezervare ca si No Show, sau neprezentare. Asta inseamna ca oaspetele nu s-a prezentat la cazare pana la ora Night Audit-ului si va pierde rezervarea. O rezervare anulata ca si No Show nu se va putea reactiva deoarece sistemul a trecut in ziua urmatoare. Nu putem reactiva o rezervare cu data de sosire in trecut. 

 

Important! Inainte de a marca rezervarea ca si No Show trebuie sa verificam daca pentru aceasta oaspetele a platit avans si acesta va trebui pastrat ca si penalizare. In acest caz, urmeaza pasii:

  • Acceseaza rezervarea > Folio;
  • Apasa butonul + Adauga produs, alege Customizabile  si si adauga un produs de genul Penalizare Neprezentare cu cota tva 0%, iar valoare identica cu avansul retinut ca si penalizare;
  • Foloseste acest produs pentru a inchide factura pe 0. La marcarea rezervarii ca si No Show sistemul va anula tariful de cazare postat automat pe camera, iar avansul va fi incasat cu serviciul Penalizare Neprezentare

 

După ce ai remediat toate rezervările afișate de Night Audit, apasă butonul Închide ziua pentru a finaliza Night Audit-ul.

 

Accesarea Rapoartelor de Night Audit

 

Toate rapoartele de Night Audit sunt salvate în sistem.

  1. Accesare: Apasă butonul de meniu, apasă Night Audit și alege data pentru a vizualiza Night Audit-ul din ziua respectivă.
  2. Imprimare: Apasă Printează pentru a tipări Night Audit-ul.
Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.