Poți să ne ajuti să transformam industria HoReCa?

La Pynbooking dezvoltăm un sistem complex de module software, conceput să ajute companiile din industria HoReCa să își automatizeze operațiunile, să reducă costurile și să îmbunătățească relația cu oaspeții, oferindu-le o experiență inovatoare. Contribuim la transformarea lumii ospitalitatii cu solutii cloud de calitate superioara.

Suntem in cautarea unui vanzator pasionat, increzator si cu mentalitate de „hunter”, pregatit sa promoveze solutii SaaS in industria HoReCa, atat la nivel national, cat si international.

Despre rol

In calitate de vanzator SaaS, vei face parte din echipa noastra de sales in crestere. Candidatul ideal va fi hotarat sa-si joace rolul in transformarea industriei ospitalitatii prin tehnologii inovatoare. Scopul nostru este sa optimizam prin digitalizare operatiunile zilnice din industria HoReCa si sa imbunatatim experienta oaspetilor.

Misiunea ta:

  • Pregatesti liste de potentiali clienti si ii contactezi telefonic fara o introducere prealabila.
  • Efectuezi si urmaresti peste 40 de apeluri telefonice catre potentialii clienti oferiti de companie zilnic.
  • Identifici persoanele decizionale din randul potentialilor clienti, identifici principalele probleme de afaceri ale acestora, starnesti interesul si prezinti avantajele aduse de Pynbooking.
  • Organizezi sesiuni demonstrative fata in fata sau online cu potentialii clienti pentru a le prezenta functionalitatile platformei Pynbooking.
  • Inregistrezi toate activitatile in CRM.
  • Asiguri o trecere lina a noilor clienti catre departamentul after sales pentru a le facilita integrarea in platforma.

Vei fi potrivit daca aduci cu tine cateva dintre urmatoarele:

  • Experienta anterioara intr-o pozitie similara de Reprezentant pentru Dezvoltarea Afacerilor in domeniul SaaS – minim 3 ani de vanzari B2B.
  • Experienta anterioara in managementul industriei HoReCa.
  • Abilitatea de a lucra atat independent, cat si ca parte a unei echipe, intr-o companie cu ritm rapid de crestere.
  • Foarte motivat(a), structurat(a) si organizat(a).
  • Abilitatea de a primi feedback, de a invata rapid si de a te adapta la situatii noi.
  • Excelente abilitati de comunicare si prezentare.
  • Bune abilitati de persuasiune si negociere.
  • Prezenta telefonică excelenta și capacitatea de a atrage și entuziasma potentialii clienti.
  • Capacitatea de a analiza, sintetiza informatii si de a rezolva probleme.
  • Abilitatea de a lucra cu minima indrumare.
  • Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a gestiona timpul eficient.
  • Nivel avansat de limba engleza (citit, scris, vorbit).
  • Interes pentru tehnologie, aplicatii si automatizari.

Ce iti oferim:

  • Integrare in companie conform unui proces eficient de “on-boarding” (cuprinde training detaliat pe fiecare modul software in parte și pe gama de abonamente).
  • Oportunitati excelente de a castiga experienta, a invata, a creste personal si a avansa in cariera.
  • Mediu de lucru placut, prietenos, creativ si incurajator.
  • Pachetul salarial + bonusurile le vom stabili împreună în funcție de experiență ta și rezultatele pe care ți le poți asumă.
  • Nu există nici o limită, plătim corect, pentru rezultate.
  • Program de lucru: luni – vineri, 9 – 18, cu o ora pauza de masa.
  • Perioada de proba: 90 de zile calendaristice in care vei lucra la sediul companiei.
  • Mod de lucru: hybrid.

Cum aplici?

Trimite un email la hr@pyn.ro cu CV atasat si raspunde la urmatoarele intrebari, fie in scris, fie printr-un videoclip:

  1. Ce experienta anterioara ai in vanzari B2B?
    (detaliaza pozitia, perioada, produsul si nevoile pe care le acopera acesta)
  2. Descrie succint procesul de vanzare folosit, de la indetificarea potentialului client si pana la semnarea contractului (numar zilnic de apeluri si intalniri).
  3. Care au fost principalele tale realizari in vanzari in domeniul B2B?
  4. Cu ce instrumente consacrate tip CRM ai lucrat?
  5. Poti oferi un exemplu de situatie in care ati depasit obiectiile unui client (exemplu “produsul este prea scump) si ai incheiat o vanzare importanta?

In functie de experienta si raspunsurile tale, te vom invita la un interviu.

Te asteptam sa te alaturi echipei noastre!

Aplica pentru job

close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
close
Everything is alright Something went wrong
Upload CV No file selected
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.