Accesarea listei de Servicii & Produse Extra
- Apasă butonul meniu și selectează "Servicii & Produse Extra".
- Sistemul afișează lista categoriilor de servicii și produse. Implicit, există două categorii:
- Minibar: Aceasta categorie reprezintă produsele din minibarul camerei.
- Restaurant: Această categorie conține mesele servite în restaurant, respectiv Mic Dejun, Prânz și Cină, setate în Setări Proprietate, secțiunea Plan Mese.
Adăugare Categorie
- Adaugă categorii de servicii sau produse în plus față de cele existente deja.
- Apasă "Adaugă Categorie", completează numele acesteia și salvează. Categoria este adăugată cu succes și este acum vizibilă în listă.
- Apasă butonul ON de lângă o categorie pentru a o dezactiva. Apasă butonul OFF pentru a o activa. Serviciile sau produsele unei categorii inactive nu sunt disponibile pentru a fi adăugate în rezervări.
Notă: Cele două categorii implicite nu pot fi dezactivate.
Adăugare Servicii & Produse Extra
Adaugă toate serviciile și produsele pe care dorești să le facturezi oaspeților.
- Apasă "Adaugă Produs" și completează informațiile necesare:
- Nume Produs: Completează numele serviciului sau al produsului.
- Preț Produs: Completează prețul cu care vinzi acest serviciu sau produs. Dacă produsul nu are un preț prestabilit, bifează căsuța 'Preț Custom'.
- TVA%: Completează cota de TVA aferentă acestui serviciu sau produs.
- Categorie: Alege categoria din care face parte serviciul sau produsul.
Salvează informațiile! 🚀
Vizualizare și Gestionare Produse
- Vizualizează lista tuturor produselor adăugate în acea categorie apăsând "Listare Produse" în dreptul categoriei în care ai adăugat serviciul sau produsul.
- Modifică prețul sau cota de TVA apăsând "Edit" în dreptul unui serviciu sau produs.
- Șterge un produs sau serviciu apăsând butonul coș de gunoi din dreptul acestuia.
Adăugarea Serviciilor și Produselor Extra într-o Rezervare
- Accesează folio-ul rezervării dorite și apasă "Adaugă Produs".
- Alege categoria din care dorești să adaugi servicii sau produse, completează numărul de bucăți în dreptul celor pe care dorești să le postezi și apasă "Adaugă".
- Selectează produsele adăugate și facturează-le conform procedurii de facturare.
Gestionare Stoc Minibar
- Categoria "Minibar" permite gestionarea stocului produselor.
- Apasă "Stoc Minibar" pentru a vizualiza lista produselor disponibile în stoc.
- Apasă "Editare Stoc" pentru a modifica stocul.
- Completează câte produse ai disponibile în magazia principală în coloana "Depozit".
- Completează câte produse sunt disponibile în minibaruri în coloana "Inhouse".
Salvează informațiile! 🚀
Transfer Produse
- Când muți produse din magazia principală în minibarurile camerelor, transferă-le și în sistem.
- Întoarce-te la lista de produse și apasă "Transferă" în dreptul produsului dorit pentru a muta produsul din depozit in Inhouse.
- Completează câte produse vrei să muți și apasă "Transferă".
- Produsele facturate din rezervări se scad din valoarea stocului "Inhouse".
Listare Produse
- Apasă "Listare Produse" și vizualizează lista produselor din această categorie.
- Bifează DA la sectiunea "Modul GuestAPP" și selectează ce produse să apară disponibile pentru oaspeți în GuestAPP.
Rapoarte
- Raport Servicii Încasate: Acest raport reprezintă toate serviciile și produsele postate și încasate.
- Raport Servicii Postate: Acest raport reprezintă toate serviciile și produsele postate, indiferent dacă acestea sunt încasate sau nu.
Pachete Turistice
- Apasă "Adaugă Pachet", completează denumirea acestuia și cota de TVA și salvează-l.
- Apasă pe butonul tip coș de gunoi în dreptul unui pachet turistic pentru a-l șterge.
- Notă: Pachetele turistice permit gruparea unor servicii similare în momentul facturării sub un singur nume, cel al pachetului.
Tips & Tricks
- Adaugă servicii și produse în sistem pentru a putea vedea o raportare defalcată a încasărilor pe categorii de servicii sau produse.
- Poți crea categorii în funcție de necesități, spre exemplu, SPA, Relaxare, Corporate, etc.