Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Servicii & Produse Extra

Accesarea listei de Servicii & Produse Extra

 

  1. Apasă butonul meniu și selectează "Servicii & Produse Extra".
  2. Sistemul afișează lista categoriilor de servicii și produse. Implicit, există două categorii:
  • Minibar: Aceasta categorie reprezintă produsele din minibarul camerei.
  • Restaurant: Această categorie conține mesele servite în restaurant, respectiv Mic Dejun, Prânz și Cină, setate în Setări Proprietate, secțiunea Plan Mese.

Adăugare Categorie

 

  1. Adaugă categorii de servicii sau produse în plus față de cele existente deja.
  2. Apasă "Adaugă Categorie", completează numele acesteia și salvează. Categoria este adăugată cu succes și este acum vizibilă în listă.
  3. Apasă butonul ON de lângă o categorie pentru a o dezactiva. Apasă butonul OFF pentru a o activa. Serviciile sau produsele unei categorii inactive nu sunt disponibile pentru a fi adăugate în rezervări.

Notă: Cele două categorii implicite nu pot fi dezactivate.

 

Adăugare Servicii & Produse Extra

 

Adaugă toate serviciile și produsele pe care dorești să le facturezi oaspeților.

  1. Apasă "Adaugă Produs" și completează informațiile necesare:
  • Nume Produs: Completează numele serviciului sau al produsului.
  • Preț Produs: Completează prețul cu care vinzi acest serviciu sau produs. Dacă produsul nu are un preț prestabilit, bifează căsuța 'Preț Custom'.
  • TVA%: Completează cota de TVA aferentă acestui serviciu sau produs.
  • Categorie: Alege categoria din care face parte serviciul sau produsul.

 

Salvează informațiile! 🚀

 

Vizualizare și Gestionare Produse

 

  1. Vizualizează lista tuturor produselor adăugate în acea categorie apăsând "Listare Produse" în dreptul categoriei în care ai adăugat serviciul sau produsul.
  2. Modifică prețul sau cota de TVA apăsând "Edit" în dreptul unui serviciu sau produs.
  3. Șterge un produs sau serviciu apăsând butonul coș de gunoi din dreptul acestuia.

 

Adăugarea Serviciilor și Produselor Extra într-o Rezervare

 

  1. Accesează folio-ul rezervării dorite și apasă "Adaugă Produs".
  2. Alege categoria din care dorești să adaugi servicii sau produse, completează numărul de bucăți în dreptul celor pe care dorești să le postezi și apasă "Adaugă".
  3. Selectează produsele adăugate și facturează-le conform procedurii de facturare.

 

Gestionare Stoc Minibar

 

  1. Categoria "Minibar" permite gestionarea stocului produselor.
  2. Apasă "Stoc Minibar" pentru a vizualiza lista produselor disponibile în stoc.
  3. Apasă "Editare Stoc" pentru a modifica stocul.
  • Completează câte produse ai disponibile în magazia principală în coloana "Depozit".
  • Completează câte produse sunt disponibile în minibaruri în coloana "Inhouse".

 

Salvează informațiile! 🚀

 

Transfer Produse

 

  1. Când muți produse din magazia principală în minibarurile camerelor, transferă-le și în sistem.
  2. Întoarce-te la lista de produse și apasă "Transferă" în dreptul produsului dorit pentru a muta produsul din depozit in Inhouse.
  3. Completează câte produse vrei să muți și apasă "Transferă".
  4. Produsele facturate din rezervări se scad din valoarea stocului "Inhouse".

 

Listare Produse

 

  1. Apasă "Listare Produse" și vizualizează lista produselor din această categorie.
  2. Bifează DA la sectiunea "Modul GuestAPP" și selectează ce produse să apară disponibile pentru oaspeți în GuestAPP.

 

Rapoarte

 

  1. Raport Servicii Încasate: Acest raport reprezintă toate serviciile și produsele postate și încasate.
  2. Raport Servicii Postate: Acest raport reprezintă toate serviciile și produsele postate, indiferent dacă acestea sunt încasate sau nu.

 

Pachete Turistice

  1. Apasă "Adaugă Pachet", completează denumirea acestuia și cota de TVA și salvează-l.
  2. Apasă pe butonul tip coș de gunoi în dreptul unui pachet turistic pentru a-l șterge.
  3. Notă: Pachetele turistice permit gruparea unor servicii similare în momentul facturării sub un singur nume, cel al pachetului.

 

Tips & Tricks

 

  1. Adaugă servicii și produse în sistem pentru a putea vedea o raportare defalcată a încasărilor pe categorii de servicii sau produse.
  2. Poți crea categorii în funcție de necesități, spre exemplu, SPA, Relaxare, Corporate, etc.
Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.