Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Oaspeti

Gestionarea Oaspeților

 

Notă: Pentru a putea transmite facturile în SPV (ANAF), profilul clientului trebuie să conțină județul, sau în cazul clienților din București sectorul.

 

  • Accesarea Listei de Oaspeți

 

  1. Apasă pe butonul de meniu și selectează "Oaspeți".
  2. Sistemul îți va afișa o listă cu toți oaspeții, sortată în ordinea introducerii lor în sistem.
  • Căutarea unui Oaspete

 

  1. Folosește filtrele disponibile pentru a găsi oaspetele dorit.
  2. Bifează caseta de lângă numele oaspetelui.

 

  • Editarea Profilului unui Oaspete

 

  1. Apasă pe butonul "Editează" pentru a modifica profilul oaspetelui.

 

  • Oferă un Discount la Restaurant

 

  1. Apasă pe butonul "Discount Restaurant" pentru a oferi oaspetelui un discount procentual la orice consumație din restaurant.

 

  • Descărcarea Datelor Oaspeților

 

  1. Apasă pe butonul "Download Clienți" pentru a descărca un fișier excel cu datele tuturor oaspeților.
  2. Această funcție este disponibilă doar pentru utilizatorii cu rol de admin și acces total GDPR.

Pentru mai multe informații despre utilizatori, apasă aici.

 

  • Solicitarea Ștergerii Datelor

 

  1. Apasă pe butonul "Mail Ștergere" pentru a trimite un email oaspetelui. Acest email îi va permite să își șteargă permanent datele personale din sistem.

Notă: Dacă oaspetele nu are o adresă de email completată în profil, această opțiune nu este disponibilă.

 

  • Editarea unui Oaspete

 

  1. Apasă pe butonul "Editează" pentru a modifica datele oaspetelui.
  2. Apasă pe butonul "Adaugă Preferințe" pentru a adăuga preferințe oaspetelui. Aceste preferințe vor fi disponibile atunci când accesezi datele oaspetelui.
  3. Apasă pe butonul verde în formă de creion pentru a modifica datele oaspetelui.
  4. Apasă pe "Blacklist" pentru a menționa că oaspetele este pe o listă neagră. Pentru a scoate oaspetele de pe această listă, apasă din nou pe butonul verde în formă de creion și apasă "Remove from Blacklist."
  5. Apasă pe "Șterge Client" pentru a șterge definitiv datele oaspetelui din sistem. Folosind această metodă, oaspetele nu va primi nicio notificare că datele sale au fost șterse din sistem.

 

  • Scanarea Documentelor Oaspeților

 

Notă: Aceste butoane sunt disponibile doar la cerere și pot implica costuri suplimentare. Dacă dorești să ai aceste butoane disponibile în sistemul tău, te rog să deschizi un tichet în Support Center.

 

  1. Selectează un oaspete și apasă "Editează".
  2. Folosește butoanele "Scan ID" și "Scan Passport" pentru a scana documentele oaspetelui. Mai multe detalii despre procesul de scanare a documentelor gasiti aici.

 

  • Tips & Tricks

 

  1. Creează experiențe unice prin adăugarea preferințelor oaspeților referitoare la camere, mese etc.
  2. Folosește funcția "Blacklist" pentru a ține cont de situațiile dificile cu anumiți oaspeți. Dacă un oaspete de pe lista neagră face o rezervare la unitatea ta, profilul lui va indica faptul că este pe lista neagră.
  3. Filtrează lista de oaspeți după status pentru a vedea toți oaspeții aflați pe Blacklist.

 

 

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.