Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Channel Manager

 

Configurează-ți Channel Manager-ul și sincronizează-l cu partenerii online în doar trei pași.

 

Pasul #1: Stabilește planurile tarifare

 

Planurile tarifare reprezintă modul în care dorești să vinzi camerele.

  • Mai multe informații despre adăugarea planurilor tarifare găsești aici.

 

Pasul #2: Stabilește tarifele pentru planurile tarifare

Tarifele reprezintă prețul cu care dorești să vinzi camerele.

  • Mai multe informații despre adăugarea tarifelor găsești aici.

 

Pasul #3: Sincronizează partenerii

 

Sincronizarea presupune maparea cu fiecare partener în parte.

 

Notă importantă

 

Procesul de sincronizare, atât pentru disponibilitate și tarife cât și pentru rezervări, funcționează astfel:

 

Sincronizarea Disponibilității și Tarifelor:

 

  1. Platforma Pynbooking trimite disponibilitatea și tarifele către partener (exemplu: Booking.com).
  2. Dacă totul funcționează corect, disponibilitatea și tarifele sunt afișate pe platforma partenerului, iar acesta confirmă primirea lor.
  3. Dacă platforma Pynbooking încearcă să trimită disponibilitatea și tarifele către partener (exemplu: Booking.com), iar acesta nu confirmă primirea lor, platforma Pynbooking retrimite informațiile la un interval de timp până când acestea sunt confirmate de partener.

 

Sincronizarea Rezervărilor:

 

  1. În momentul în care un oaspete plasează o rezervare la partener (exemplu: Booking.com), acesta încearcă să trimită rezervarea respectivă împreună cu toate detaliile acesteia către platforma Pynbooking.
  2. Dacă platforma Pynbooking primește rezervarea, aceasta este introdusă în Sistemul de Management al Proprietății (PMS) și partenerul (exemplu: Booking.com) este înștiințat că totul a decurs bine.
  3. Dacă partenerul (exemplu: Booking.com) nu primește confirmare de primire de la platforma Pynbooking, atunci partenerul trimite un mail către unitatea de cazare cu rezervarea și toate detaliile acesteia.
  4. În acest caz puțin probabil, hotelierul are responsabilitatea de a introduce manual aceste rezervări în PMS. Aceste nesincronizări extrem de rare pot fi cauzate de diverși factori externi, de exemplu o problemă de conexiune a unuia dintre parteneri, iar aceștia nu pot fi controlați de către echipa noastră.

 

iCalendar

 

iCalendar este un format standardizat de fișier utilizat pentru a transmite informații despre disponibilitate între PMS-ul Pynbooking și site-uri de rezervări cum ar fi AirBnb, care nu au integrare directă cu Channel Manager-ul nostru.

 

Mod de funcționare

 

Platforma Pynbooking transmite în timp real disponibilitatea în iCalendar, pentru fiecare cameră. Partenerul online face interogări periodice de disponibilitate în iCalendar, dar intervalul de interogare depinde strict de partener. Timpul poate varia între 5 minute și 4 ore.

In iCalendar se transmite doar disponibilitatea din calendar, nu si restrictiile setate in sistem la Tarife & Disponiilitate. 

 

Important! Daca doresti sa opresti una dintre conexiuni, demaparea camerelor de la partener nu va opri conectarea. Pentru a opri una dintre conexiuni, ai variantele:

 

  1. Daca folosesti un plan tarifar unic pentru respectivul partener, inchide planul la vanzare pentru perioada dorita. Mai multe despre aceasta citeste aici
  2. Daca doresti sa opresti conexiunea permanent, acceseaza consola partenerului, de exemplu extranet-ul Booking.com si opreste conexiunea cu Channel Manager-ul Pynbooking.

 

Spor la rezervări! 💪

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.