Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Planuri tarifare | Channel Manager

Adaugă Planuri Tarifare în funcție de cum dorești să vinzi camerele

 

Pasul 1: Adăugarea unui Plan Tarifar

 

Poți adăuga planuri tarifare pentru fiecare modalitate prin care vinzi camerele unității. Acestea pot varia în funcție de faptul dacă tariful este rambursabil sau nu și dacă include mese sau nu.

 

  • Apasă pe butonul Meniu și selectează Planuri Tarifare.
  • Apasă Adaugă plan și completează informațiile solicitate:
    • Nume: Completează denumirea planului tarifar. Folosește o denumire care să sugereze cât mai bine informațiile acestui plan. De exemplu, "Nerambursabil cu mic dejun inclus". Reține că denumirea este vizibilă doar în Channel Manager, nu și oaspeților.
    • Tip cameră: Alege tipul de cameră pentru care adaugi acest plan tarifar. Dacă dorești să aplici acest plan mai multor tipuri de camere, apasă pe Plan multiplu și selectează tipurile de camere dorite.
    • Tip masă inclusă: Selectează tipul de masă inclus în acest plan tarifar.
    • Cont cameră: Completează valoarea pe zi a contului de cameră. Această valoare reprezintă suma tuturor serviciilor și produselor pe care le poate consuma oaspetele fără plată suplimentară. Notă: Această opțiune este valabilă doar pentru tipurile de masă demipensiune, pensiune completă și all inclusive.
    • Status: Asigură-te că opțiunea Activ este bifată pentru ca planul tarifar să fie activ.

 

  • Apasă pe Salvează pentru a salva informațiile!

 

După ce ai adăugat toate planurile tarifare, acestea vor fi afișate într-o listă.

 

Pasul 2: Modificarea & Filtrarea Planurilor Tarifare

 

Poți modifica și filtra planurile tarifare în funcție de nevoile tale.

  • Pentru a modifica un plan tarifar, apasă pe Editează în dreptul planului. Pentru a face planul tarifar inactiv, debifează caseta Activ.
  • Folosește filtrele pentru a găsi planul tarifar dorit sau pentru a afișa cele inactive.

 

Pasul 3: Setarea Planurilor Tarifare pe Partener

 

Dacă dorești să ai tarife diferite pentru diferiți parteneri, poți adăuga un plan tarifar separat pentru fiecare.

De exemplu, dacă vinzi o cameră dublă cu mic dejun la 200 lei pe Booking Engine și la 220 lei pe Booking, vei avea nevoie de două planuri tarifare separate. Le poți numi "Mic dejun inclus Booking Engine" și "Mic dejun inclus Booking".

După ce ai terminat de adăugat planurile tarifare, trece la pasul următor - stabilirea tarifelor și disponibilității.

 

Sfaturi & Trucuri

 

  • Poți crea un plan tarifar separat pentru fiecare partener, în funcție de comisionul pe care îl oferi fiecăruia. În acest fel, poți adăuga valoarea comisionului la tariful standard.
  • Un plan tarifar descrie în esență o combinație de diferiți factori care constituie o rezervare - politici de anulare, tarife, numărul de zile dintre efectuarea rezervării și check-in, durata șederii, tipul de cameră și mesele.
Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.