Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Configurare unitate

Configurează în consola Booking Engine informațiile relevante despre unitate pentru viitorii oaspeți

 

  1. Apasă pe butonul de meniu și selectează Booking Engine. Sistemul va deschide automat un nou tab în browser cu consola Booking Engine.
  2. Apasă pe Configurare unitate în meniul din partea stângă.
  3. Abordează fiecare secțiune din acest meniu:

 

Logo

  • Încarcă logo-ul unității tale.
  • Ține minte că elementele vizuale au un impact mare și sunt ușor de reținut de către oameni.
  • Logo-ul va fi afișat în motorul de rezervări și în e-mailurile de confirmare a rezervării.

 

Schema de culori

  • Alege culoarea în care dorești ca motorul de rezervări să fie afișat.

 

Telefon

  • Introdu numărul de telefon al unității la care oaspeții pot suna.
  • Acesta va fi afișat în motorul de rezervări.

 

WhatsApp

  • Alege dacă permiți oaspeților să te contacteze și prin WhatsApp la numărul de telefon furnizat.
  • Dacă este activat, un iconiță WhatsApp va fi afișată în motorul de rezervări, pe care oaspeții o pot apăsa pentru a trimite mesaje.

 

Limba default

  • Selectează limba implicită în care motorul de rezervări trebuie să fie afișat.

 

Afișează review-uri

  • Alege dacă să afișezi sau nu recenziile în motorul de rezervări.
  • Ai în vedere că recenziile pot influența deciziile de rezervare ale oaspeților.
  • Poți găsi mai multe informații despre recenzii aici.

 

Ore de cazare / check-in

  • Selectează intervalul orar în care se acceptă check-in-ul.
  • Această informație va fi afișată în e-mailul de confirmare a rezervării.

 

Self check-in

 

Daca operezi o unitate cu self check-in si oaspetii se pot caza la orice ora, foloseste la Ore de cazare/ check-in pana la  - non stop.

Această metodă permite oaspetelui să se cazeze în orice moment al zilei sau nopții. Cu toate acestea, este important să ții cont că pentru rezervările efectuate între orele 12 noaptea și 6 dimineața, oaspetele va trebui să selecteze data de cazare începând cu ziua anterioară.

De exemplu, dacă cineva dorește să facă o rezervare pentru noaptea de 10-11.04 și este deja trecut de miezul nopții, având data calendaristică 11.04, va trebui să selecteze o rezervare pentru 10-11.04. Acest lucru se întâmplă deoarece oaspetele va rezerva noaptea de la 10 spre 11 aprilie.

 

Eliberare camere / check-out

  • Selectează intervalul orar în care trebuie finalizat check-out-ul.
  • Această informație va fi afișată în e-mailul de confirmare a rezervării.

 

Limbi vorbite

  • Selectează limbile în care poți saluta și interacționa cu oaspeții la proprietatea ta.
  • Acestea vor fi afișate în motorul de rezervări.

 

Video YouTube

  • Adaugă un videoclip reprezentativ pentru unitatea ta.
  • Încarcă videoclipul pe YouTube și lipește link-ul în această secțiune.
  • Oaspeții vor putea vizualiza atât fotografii ale proprietății, cât și acest videoclip.

 

Cod tracking

  • Această secțiune este dedicată codurilor de urmărire pentru motorul de rezervări.
  • Pentru a adăuga un cod de urmărire, deschide un tichet din secțiunea Centru de suport, menționând codul de urmărire în întregime și specificând unde ar trebui introdus (head sau body). Un reprezentant PynBooking te va ajuta.

Asigură-te că salvezi informațiile când ai terminat.

 

Tips & Tricks

  • Creează un cod de urmărire pentru a monitoriza pașii pe care îi fac oaspeții și verifică dacă își finalizează cu succes rezervările.
  • Alege să afișezi recenziile astfel încât oaspeții să poată vedea experiențele altor oaspeți la proprietatea ta. Acest lucru creează așteptări realiste și asigură oaspeți mulțumiți la sfârșitul șederii lor.
  • În secțiunea Schema de culori, alege culoarea care se potrivește cel mai bine cu site-ul tău.

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.