Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Metode de plata

 

Configurează metodele de plată disponibile pentru rezervări

 

Apasă butonul meniu și selectează Booking Engine. Sistemul va deschide un nou tab în browser cu consola Booking Engine.

Apasă Metode de plată în meniul din stânga.

Abordează fiecare secțiune de pe această pagină.

 

Numerar

 

Alege monedele în care încasezi plățile în numerar la unitatea ta.

Aceste monede vor fi afișate în motorul de rezervări.

 

Plata cu cardul

 

Bifează opțiunea de Preautorizarea cu cardul pentru ca oaspetele să fie obligat să introducă datele sale de card pentru rezervările flexibile și garantate făcute din motorul de rezervări. Ulterior, poți utiliza aceste date de card pentru a retrage banii de pe cardul oaspetelui.

Dacă nu bifezi această opțiune, rezervările vor fi făcute fără date de card.

Pentru a învăța cum să vizualizezi datele cardului, accesează manualul Vizualizare date card.

 

Plata online

 

Alege procesatorul de plăți cu care lucrezi pentru a pune la dispoziția oaspetelui plata online cu cardul pentru rezervările nerambursabile făcute din motorul de rezervări.

Pentru rezervările flexibile și garantate, sistemul nu va cere plata online cu cardul. Pentru acestea, poți utiliza preautorizarea cu cardul.

În primul rând, deschide un cont la unul dintre procesatorii de plăți integrați cu sistemul Pynbooking.

 

1. Stripe

Deschide un cont la procesatorul de plăți Stripe, accesând site-ul Stripe.com.

După ce ai deschis contul sau dacă ai deja un cont deschis la aceștia, configurează sistemul Pynbooking pentru a funcționa integrat cu Stripe.

  • Publishable key:
    • Intră în contul Stripe, apasă pe Developers în meniul din partea stângă și apasă pe API keys.
    • Copiază informația din dreptul Publishable key și adaug-o în PynBooking.
  • Secret key:
    • Intră în contul Stripe, apasă pe Developers în meniul din partea stângă și apasă pe API keys.
    • Apasă pe Create secret key pentru a adăuga o cheie, copiază informația și adaug-o în PynBooking.
    • Dacă nu ai reușit să copiezi cheia, șterge-o și adaugă alta.
  • Signing secret:
    • Intră în contul Stripe, apasă pe Developers în meniul din partea stângă și apasă pe Webhooks.
    • Apasă pe Add endpoint și completează informațiile cerute.
    • Endpoint URL: Completează următorul link https://www.pynbooking.direct/stripe_reply/
    • Description: Completează PynBooking.
    • Events to send: Caută Checkout și selectează toate cele 3 sesiuni de checkout.
    • Apasă pe Add endpoint.
    • Identifică secțiunea Signing, apasă pe Click to reveal, copiază informația și adaug-o în sistemul PynBooking.

 

2. EuPlatesc

Deschide un cont la procesatorul de plăți EuPlatesc, accesând site-ul EuPlatesc.ro.

După ce ai deschis contul sau dacă ai deja un cont deschis la aceștia, configurează sistemul Pynbooking pentru a funcționa integrat cu procesatorul de plăți.

  • ID Comerciant euplatesc.ro (MID): Completează cu informația primită pe email de la EuPlatesc.
  • Cheie euplatesc.ro: Completează cu informația primită pe email de la EuPlatesc.

Pentru ca procesatorul de plăți să trimită confirmarea plăților în sistemul Pynbooking, este necesar ca în contul EuPlatesc să setezi un link de reply. Link-ul este: https://www.pynbooking.direct/ep_reply/

Acest link va fi apelat de către serverul EuPlatesc pentru a comunica rezultatul unei plăți.

Pentru a evita situațiile de confuzie cu plățile, este necesar să setezi în contul EuPlatesc timpul de expirare al plății generate de procesatorul de plăți. Pynbooking recomandă ca acest timp să nu depășească 10 minute.

 

Carduri bancare acceptate

 

Bifează tipurile de carduri bancare acceptate pentru plată la unitatea ta hotelieră.

 

Nerambursabil

 

Alege cât de mare să fie valoarea avansului pe care oaspetele este obligat să-l plătească pentru rezervările nerambursabile.

  • Procent din valoarea sejurului: Completează procentul dorit.
  • Nr. de nopți din sejur: Completează câte nopți din totalul de nopți din sejur să reprezinte avansul.
  • În cazul în care rezervarea are mai puține nopți decât numărul completat de tine, avansul va reprezenta valoarea integrală a sejurului.

 

Transfer bancar

 

Bifează dacă unitatea ta hotelieră acceptă plata unui avans sau plata integrală prin transfer bancar.

Setează numărul minim de zile pentru transfer înainte de Check-In. Această modalitate de plată va apărea disponibilă pentru rezervările ale căror număr de zile se încadrează în termenul setat.

Exemplu: Ai completat numărul minim de zile pentru transfer înainte de Check-In cu 5. Dacă oaspetele alege o dată de Check-In care este cu cel puțin 5 zile înainte, această modalitate de plată îi va apărea disponibilă.

Alege cât de mare să fie valoarea avansului pe care oaspetele este obligat să-l plătească dacă este îndeplinită condiția de număr de zile.

  • Procent din valoarea sejurului: Completează procentul dorit.
  • Nr. de nopți din sejur: Completează câte nopți din totalul de nopți din sejur să reprezinte avansul.
  • În cazul în care rezervarea are mai puține nopți decât numărul completat de tine, avansul va reprezenta valoarea integrală a sejurului.

Oaspetele va primi automat o proformă pe adresa de email, cu valoarea calculată în funcție de condițiile setate anterior. Poți include mai multe informații despre termenul de plată atât în secțiunea de Termeni și Condiții din Politica Unității, cât și în email-ul automatizat pentru Factura Proformă.

Mai multe informații despre email-ul trimis oaspetelui găsești aici.

 

Notă - Dacă oaspetele alege metoda de plată Transfer Bancar, chiar dacă a selectat un tarif Nerambursabil, nu va fi obligat să achite la crearea rezervării. În schimb, acesta este responsabil să achite avansul în termenul agreat.

 

Card de vacanță

 

Bifează dacă unitatea ta hotelieră acceptă plata cu carduri/vouchere de vacanță.

Dacă bifezi această opțiune, la momentul efectuării rezervării, rezervarea va intra în sistem fără o valoare achitată.

 

Salvează informațiile!

 

Tips & Tricks

 

Oferă cât mai multe variante de plată, astfel vei evita situația în care oaspetele nu va face rezervare din motive tehnice.

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.