Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Listare rezervari

Accesarea listei de rezervări

 

  1. Apasă butonul Meniu și apoi click pe Listare Rezervări.
  2. Sistemul afișează o listă cu toate rezervările existente, ordonate după data la care au fost introduse în sistem.

În partea de sus a paginii, vei găsi următoarele:

  • Total rezervări: Reprezintă numărul de rezervări active sau cu check-out. Nu include rezervările cu statusul No Show.
  • Channel Manager: Reprezintă numărul de rezervări primite prin Channel Manager de la partenerii online, împreună cu procentul pe care îl reprezintă din numărul de rezervări active.
  • Individuale: Reprezintă numărul de rezervări adăugate manual, împreună cu procentul pe care îl reprezintă din numărul total de rezervări active.
  • Grup: Reprezintă numărul de rezervări de grup adăugate, împreună cu procentul pe care îl reprezintă din numărul de rezervări active.

Deasupra tabelului, vei găsi următoarele informații:

  • Rezervări: Reprezintă numărul total de rezervări, atât cele active, cât și cele anulate.
  • Active: Reprezintă numărul de rezervări active.
  • Anulate: Reprezintă numărul de rezervări anulate.

 

Filtrarea rezervărilor

 

  • Folosește filtrele din partea dreaptă a ecranului, sub rubrica Filtrează rezervările, pentru a introduce mai mulți parametri în căutare.
  • Apasă pe Edit în dreptul unei rezervări pentru a o accesa.

 

Descărcarea rezervărilor

 

  • Apasă butonul Descarcă rezervări pentru a descărca toate rezervările din sistem într-un fișier Excel.

 

Notă: Acest buton este disponibil doar pentru utilizatorii cu rolul de Admin și acces total GDPR.

 

Pentru mai multe informații despre rolurile și permisiunile utilizatorilor, dă click aici.

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.