Support Center

Obțineți ajutorul de care aveți nevoie

Generale

Introducere

 

Acest ghid te va ajuta să înțelegi pașii necesari pentru a configura secțiunea Generale din sistemul tău de gestionare a proprietății (PMS). Secțiunea Generale este crucială deoarece furnizează detalii primare despre proprietatea ta, care vor fi vizibile public pentru oaspeți și folosite în diverse comunicări.

 

Detalii de bază ale proprietății

 

Pentru a începe, navighează către Meniu > Setări Proprietate și deschide secțiunea Generale pentru a completa următoarele detalii de bază despre proprietatea ta.

  • Denumire unitate: Completează denumirea proprietății tale.
  • Telefon: Furnizează un număr de telefon de contact pentru oaspeți.
  • Adresă e-mail: Specifică adresa de e-mail unde oaspeții te pot contacta.
  • Adresă site web: Completează adresa completă a site-ului web al proprietății tale. În caz că nu deții un site web, folosește-l pe cel generat de Pynbooking. Mai multe detalii găsești aici.
  • Logo: Încarcă logo-ul proprietății tale, care va fi vizibil în Booking Engine si in site-ul web generat automat.
  • Imagine principală Guest APP: Adaugă o imagine reprezentativă a proprietății tale. Această imagine va fi utilizată ca fundal în Guest APP. Este recomandat să adaugi o imagine care surprinde exteriorul proprietății împreună cu intrarea principală sau o imagine cu recepția. Imaginea trebuie să fie în format portret, deoarece Guest APP va fi accesat în general de pe telefoanele mobile.
  • Stele: Alege numărul de stele cu care este clasificată proprietatea ta.

 

Detalii ale operațiunilor proprietății

 

În aceeași secțiune, va trebui, de asemenea, să furnizezi informații despre specificațiile operaționale ale proprietății tale.

  • Check-in time: Ora de check-in pentru oaspeți.
  • Check-out time: Ora de check-out pentru oaspeți.
  • Night audit: Stabilește ora la care să se efectueze Night Audit. Acesta reprezintă închiderea zilei din punct de vedere al rezervărilor și al finanțelor.
  • Monedă Channel Manager: Alege moneda în care dorești să introduci planurile tarifare în Channel Manager.
  • Alocare camere automat Channel Manager: Alege dacă dorești sau nu alocarea automată a camerelor pentru rezervările care provin din Channel Manager. În cazul în care nu optezi pentru alocarea automată a camerelor, rezervarea va fi salvată în sistem ca fiind nealocată. Mai multe informații despre rezervările nealocate găsești aici.
  • Buton WhatsApp oaspeți: Alege dacă dorești să le oferi oaspeților posibilitatea de a-ți trimite mesaje pe WhatsApp la numărul de telefon completat în această secțiune. În cazul în care optezi să folosești acest buton, acesta va fi disponibil în Booking Engine (Motorul de rezervări).

 

Salvarea modificărilor

 

Odată ce ai completat toate aceste informații, asigură-te că salvezi modificările! 🚀

 

Note importante

 

  • Informațiile introduse in această secțiune vor fi folosite în e-mail-urile trimise de sistem către oaspeți, în Booking Engine și în Guest APP.

 

Was this article helpful ?
sentiment_very_dissatisfied sentiment_neutral sentiment_very_satisfied
Solicită o demonstrație
Your subscription could not be saved. Please try again.
Your subscription has been successful.